• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 4 مهر 1397
کد مطلب : 31796
+
-

نمازی: در خط حمله مشکل داریم اما برای برد بازی می‌کنیم

گپ
نمازی: در خط حمله مشکل داریم اما برای برد بازی می‌کنیم

نوید دانازاده|  اصفهان- خبرنگار:

 در بازی‌های این هفته، نگاه فوتبال اصفهان به امید نمازی، سرمربی ذوب‌ آهن، است که باید تیمش را به دیدار صنعت نفت آبادان بفرستد. نمازی در گفت‌و‌گو با همشهری ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند این هفته با شکست‌های متوالی خداحافظی کند و رنگ برد را ببیند.


  فکرش را می‌کردید که در پایان هفته هفتم شرایط ذوب‌ آهن این‌طور باشد؟ 

عوامل متعددی در عملکرد تیم ما تاثیرگذار بوده که مشکلات داوری یکی از آنهاست. از طرف دیگر، بازیکنان هم خوب قدر موقعیت‌ها را نمی‌دانند و این باعث می‌شود فرصت‌های زیادی از دست برود، ولی با این حال همچنان امیدوارانه لیگ را ادامه می‌دهیم.

  در بازی این هفته مقابل صنعت نفت چه پیش‌بینی‌ای از نتیجه بازی دارید؟ 

تیم ما در خانه بازی می‌کند و باید به فکر کسب 3 امتیاز باشیم. من همیشه به دنبال تقویت تیم هستم. ما هم یک هافبک خوب و هم یک دفاع قدرتمند نیاز داریم، اما در حال حاضر از همه مهم‌تر یک مهاجم گلزن است. بعد از جدایی «مرتضی تبریزی» شرایط سخت‌تر هم شد، ولی این نمی‌تواند دلیل خوبی برای نتیجه نگرفتن تیم باشد.

  تیم ذوب‌ آهن از لحاظ فنی خوب بازی می‌کند، اما چرا تیمتان کم گل می‌زند؟ 

در طول هفته بارها در تمرینات روی گلزنی بازیکنان تمرین می‌کنیم. من به عنوان مربی که نمی‌توانم در زمین بازی کنم و به بازیکن بگویم که تک‌به‌تک را گل کنند. خود بازیکن باید عملکرد خوبی داشته باشد. مشکل اصلی تیم ذوب آهن مهاجم است. ما گلزن نداریم و باید تلاش کنیم این مشکل حل شود.

  از تیم صنعت نفت چقدر شناخت دارید؟ 

باز‌های قبلی این تیم را دیده‌ام و می‌دانم که روی زمین خطرناک هستند. این تیم خط هافبک بسیار خوبی دارد، ولی در تیم ما هم «زبیر نیک‌نفس» و «مسعود ابراهیم‌زاده» سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارند و از انگیزه بسیار زیادی برخوردار هستند و این مسئله به تیم کمک می‌کند.

  در مقابل صنعت نفت، باز هم در ترکیب تیم تغییر خواهید داشت؟ 

هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ام و بر اساس تمرینات تیم برنامه‌‌ریزی خواهیم کرد، ولی تلاش می‌کنیم بر اساس سبک بازی نفت آبادان بازیکنانی را به زمین بفرستیم تا بتوانیم فوتبال تیم حریف را کنترل کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید