• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 13 دی 1396
کد مطلب : 3152
+
-

گوشی اندرویدی‌تان را نونوار کنید

لانچرها برنامه‌هایی هستند که به واسطه آنها می‌توانید نقش و رنگ رابط کاربری اندروید را دگرگون کنید. این کار البته بسته به لانچر و پوسته‌ای که استفاده می‌کنید، بخشی از منابع دستگاه شما را مشغول می‌کند اما در نهایت روشی مطلوب برای تنوع بخشیدن به گوشی‌های اندرویدی به‌حساب می‌آید.

Action Launcher این برنامه از محبوب‌ترین لانچرهای اندروید به شمار می‌رود که از نظر ظاهر نیز تغییراتی ماهوی در کلیت رابط کاربری ایجاد نمی‌کند اما امکانات بسیار خوبی در Action Launcher وجود دارد تا بتوانید رنگ‌ها و آیکون‌های بخش‌های مختلف را به دلخواه تغییر دهید یا حالت خودکار را برای تغییر رنگ پوسته نسبت به تصویر پس‌زمینه تنظیم کنید.

 

Atom Launcher یکی از جدیدترین لانچرهای اندرویدی است که امکانات گسترده‌ای برای تغییر ظاهر رابط کاربری دارد. اما مهم‌تر اینکه Atom Launcher یک ابزار ساخت پوسته دارد که به وسیله آن می‌توانید پوسته خود را ساخته، ذخیره کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. به همین واسطه پوسته‌های بسیاری در گالری این برنامه وجود دارد که کاربران دیگر ساخته‌اند و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.

 

EverythingMe Launcher این اپلیکیشن در سال 2015 از پلی‌استور رفت و بار دیگر با امکاناتی جدید از سال 2017عرضه شد. EverythingMe  جدا از امکانات مختلف برای تغییرات ظاهری، ابزارهای بسیار خوبی برای دسته‌بندی و پوشه‌سازی هوشمند دارد که به‌صورت خودکار برنامه‌های شما را در پوشه‌های مختلف گذاشته و آنها را نظم می‌دهد. همین کار را برای بخش‌های مختلف تماس‌ها، پیغام‌ها هم اعمال می‌کند تا لذت استفاده از اندروید را دوچندان کند.

Launcher 8 اگر از علاقه‌مندان به گوشی‌های ویندوزی باشید اما در نهایت به امکانات اندروید بیشتر احتیاج دارید. پیشنهاد این است که از این لانچر استفاده کرده تا ظاهر اندروید خود را به ظاهر یک گوشی ویندوزی تغییر دهید. جدا از ظاهر صفحه خانگی، آیکون بسیاری از برنامه‌های معروف هم در این لانچر به نسخه ویندوزی تغییر می‌کند.

 

Next Launcher 3D Shell برخلاف تمام لانچرهایی که تا به اینجا از آنها اسم برده شد، این برنامه با پوسته‌ها، ویجت‌ها و افکت‌های سه‌بعدی منحصر به فردش، ظاهری کم‌نظیر به اندروید شما می‌دهد. این برنامه‌ اما از نظر گرافیکی سنگین محسوب می‌شود که حجم زیادی از منابع دستگاه شما را اشغال خواهد کرد. پس اگر دستگاهی قوی دارید، حتما آن را نصب کرده و از ظاهر جذاب به‌دست آمده لذت ببرید.

 

Nova Launcher نوا از قدیمی‌ترین لانچرهای اندروید محسوب می‌شود. برنامه‌ای سبک که امکانات بسیار خوبی برای شخصی‌سازی بخش‌های مختلفی از اندروید را به کاربر می‌دهد. بسته‌های متنوع آیکون، ویجت‌های کارآمد برای صفحه خانگی و صفحه قفل و امکاناتی برای ذخیره قالب‌های طراحی شده از دیگر امکانات این لانچر محسوب می‌شود  اما ویژگی منحصر به فرد آن، امکان انتخاب حالت روشن یا تاریک است که به شما در استفاده از گوشی در روز یا شب کمک شایانی خواهد کرد

این خبر را به اشتراک بگذارید