• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 27 شهریور 1397
کد مطلب : 31040
+
-

ربودن کارمند صرافی برای سرقت میلیاردی


آدم‌ربایان از مدت‌ها قبل نقشه کشیده بودند با ربودن کارمند صرافی دست به سرقت میلیاردی بزنند اما هنگام اجرای نقشه شهروند وظیفه‌شناسی متوجه ماجرا شد و پلیس را خبر کرد.

به گزارش همشهری، عصر یکشنبه جوان کرجی با پلیس110 تماس گرفت و خبر از یک آدم‌ربایی داد. او گفت که لحظاتی پیش خانمی را دیده که هنگام سوار‌شدن به‌خودروی پرایدش، توسط 3مرد ربوده شده است.  مأموران پلیس با اجرای طرح مهار و زیرنظر گرفتن خیابان‌های منتهی به محل آدم‌ربایی موفق شدند در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف و 3مرد آدم‌ربا را دستگیر و خانم ربوده شده را آزاد کنند. سرهنگ جواد صفایی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: زن جوان در همان تحقیقات اولیه گفت که کارمند یک صرافی در تهران است و هر روز خودروی پرایدش را در نزدیکی ایستگاه مترو پارک می‌کند و با قطار به تهران و محل کارش می‌رود. روز حادثه نیز حدود ساعت 7بعدازظهر در ایستگاه شهید سلطانی کرج از قطار پیاده شده اما زمانی که قصد سوار شدن داشته است، 3مرد جوان به او حمله کرده و با انتقال وی به قسمت عقب خودرو، او را ربوده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی البرز ادامه داد: آدم‌ربایان اعتراف کردند که از مدتی قبل این زن را شناسایی کرده و می‌دانستند که وی کارمند صرافی است و به مشخصات و رمز حساب صرافی دسترسی دارد. برای همین نقشه کشیده بودند که او را ربوده و به زور رمز حساب صرافی را از وی بگیرند و یک میلیارد تومان سرقت کنند که با تماس شهروند وظیفه‌شناس و سرعت عمل مأموران دستگیر شدند و نقشه‌شان ناکام ماند.

این خبر را به اشتراک بگذارید