• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 27 شهریور 1397
کد مطلب : 31035
+
-

کلکسیون اموال سرقتی در اتاق خواننده زیرزمینی

متهم تاکنون به سرقت و زورگیری از 10 زن و دختر اعتراف کرده است

داخلی
کلکسیون اموال سرقتی در اتاق خواننده زیرزمینی


خواننده زیرزمینی که در مجالس اعیانی به اجرای برنامه می‌پرداخت، سارق زورگیر از آب درآمد. او مدعی است پس از شکست عشقی در دام شیشه گرفتار شده و از زنان و دختران کینه به دل گرفته و برای همین از آنها زورگیری می‌کرده است.

به گزارش همشهری، تحقیقات برای دستگیری پسر جوان با شکایت یکی از طعمه‌هایش شروع شد. این زن جوان به مأموران گفت: قصد داشتم از محل کارم به خانه‌ بروم و کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پژو مقابلم توقف کرد. تصور کردم که مسافرکش شخصی است و سوار شدم اما در بین راه راننده با چاقو شروع به تهدیدم کرد و کیفم را گرفت و مرا پیاده و فرار کرد. داخل کیفم دو گوشی موبایل گران‌قیمت، مقداری پول و کارت‌های عابربانکم بود که به سرقت رفت.


سرقت‌های سریالی
با اعلام این شکایت پرونده‌ای در دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و گروهی از مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند. درحالی‌که بررسی‌ها ادامه داشت شکایات مشابه دیگری هم پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت. به‌نظر می‌رسید پسر پژوسوار به‌صورت سریالی زنان و دختران مسافر را سوار خودروی خود کرده و دست به زورگیری از آنها می‌زند. بیشتر طعمه‌های او در شرق تهران سوار خودروی وی شده بودند و تنها سرنخی که از او وجود داشت تصویر چهره‌نگاری‌ شده‌اش بود. تحقیقات نشان می‌داد که وی سابقه‌دار نیست و همین کار شناسایی او را مشکل کرده بود تا اینکه آخرین طعمه‌ او موفق شد شماره پلاک خودروی متهم را یادداشت کند. با این سرنخ، پسر پژوسوار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در شرق تهران به دام افتاد. در بازرسی از آپارتمان مجردی متهم مشخص شد که او موسیقی‌دان ، گیتاریست و خواننده است. داخل یکی از اتاق‌هایش پر بود از وسایل موسیقی مانند گیتار، پیانو، ارگ و... اتاق دیگر اما پر بود از اموال مسروقه ازجمله کیف‌های زنانه، کارت‌های عابربانک، موبایل و پول‌های مالباختگان که متهم به آنها دست نزده بود.

کارآگاهان با دیدن کلکسیونی از اموال مسروقه شگفت‌زده شدند و عجیب اینکه متهم به هیچ‌کدام از آنها نیاز نداشت. این یعنی انگیزه وی از سرقت، مشکلات مالی نبود. در این شرایط او با دستور قضایی در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.


نفرت از زنان

پسرجوان خواننده معروف در مجالس جشن و عروسی است. می‌گوید که تا به حال پایش به دادسرا و کلانتری باز نشده و همه اتفاقاتی که برایش رخ داده به‌خاطر شکست عشقی است؛ چرا که پس از آن از زنان و دختران کینه به دل گرفته و برای همین از آنها سرقت می‌کرد. گفت‌وگو با او را در ادامه می‌خوانید.


تحصیل‌کرده‌ای؟
لیسانس موسیقی دارم.


 در پرونده‌ات نوشته‌ای که وضع مالی خوبی داری و پدرت پولدار است. پس انگیزه‌ات از سرقت چه بود؟
2دلیل داشت؛ نخستین دلیلش شکست عشقی بود و دومین دلیل هم اعتیاد به شیشه.


 بیشتر توضیح بده؟
راستش من 2سال پیش در یکی از مجالس که برای نوازندگی و خوانندگی رفته بودم با دختری آشنا شدم. به او دل بستم و از آن به بعد همه هدفم در زندگی شد ازدواج با رویا. اما مدتی قبل متوجه شدم که او قصد مهاجرت دارد. بی‌آنکه به من حرفی بزند یک‌شبه بار سفر را بست و به اروپا رفت. پس از رفتن او به‌شدت افسرده شدم تا جایی که برای رهایی از این وضعیت به پیشنهاد دوستانم شیشه کشیدم اما فکر نمی‌کردم که معتادش شوم. اوایل هفته‌ای یک‌بار می‌کشیدم اما حالا شده روزی 3بار. از وقتی مصرفم بالا رفته توهمات عجیبی به سراغم می‌آید.

صدایی می‌شنوم و چیزی شبیه به روح می‌بینم که همیشه همراهم است و زندگی‌ام را کنترل می‌کند. وقتی پشت فرمان می‌نشینم آن صدای عجیب و روح شیطانی هم به سراغم می‌آید. صدا به من دستور سرقت از زنان را داد. همان صداست که می‌گوید به‌خاطر کاری که‌رؤیا با من کرد، باید از زنان و دختران انتقام بگیرم.


 هیچ‌وقت به این فکر نکردی که همه اینها توهم است و به جای سرقت باید شیشه را ترک کنی؟
نه. من کاملا معتاد شده بودم.


 چرا چنین شگردی برای سرقت انتخاب کردی؟
همان صدا گفت که نقش مسافرکش را بازی و از زنان و دختران سرقت کنم. البته مقصر مالباخته‌ها هم بودند؛ چرا باید در تاریکی شب سوار خودروی پژو206 شوند؟


 با اموال مسروقه چه می‌کردی؟
حتی دست به یک هزارتومانی هم نزدم. همه آنها را داخل اتاقم نگه می‌داشتم. من اصلا مشکل مالی ندارم، پدرم ‌ماه به‌ ماه به حسابم پول واریز می‌کند و مشکلی ندارم. به همین دلیل پول سرقت را حرام می‌دانستم و دلم نمی‌خواست آن را خرج کنم. حتی موبایل‌های گران‌قیمت را هم نگه داشتم و همه را مأموران پیدا و جمع کردند.


 چند وقت است که سرقت را شروع کرده‌ای؟
حدود 2ماه.


 از چند زن و دختر سرقت کرده‌ای؟
حدود 10نفر.


 به کسی هم آسیب رسانده‌ای؟
نه به هیچ‌کس آسیبی نرسانده‌ام و حالا که گیر افتاده‌ام تازه متوجه شده‌ام چه خطایی مرتکب شده‌ام و باید تاوانش را بپردازم.

این خبر را به اشتراک بگذارید