• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 27 شهریور 1397
کد مطلب : 30989
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/jgQ5
+
-

خرید‌های ناموفق


نوید دانازاده|  اصفهان- خبرنگار :

هرچند راهبرد فوتبالی ذوب ‌آهن در این سال‌ها همیشه بر اصل بازیکن‌سازی و عدم ریخت و پاش استوار بوده است، به هر حال برای رقابت با بقیه مدعیان، ذوب‌‌آهن هم احتیاج به بازسازی داشت و حضور امید نمازی هم در همین مورد انجام شد. 

جدایی چند مهره اصلی و تاثیرگذار ذوب‌ آهن مثل «جرجی گولسیانی»، «کی‌روش استنلی» و «خالد شفیعی» هم دلیل دیگری برای خالی شدن دست ذوب‌ آهن بود و به همین علت، سعید آذری در این فصل به نسبت 3 سال گذشته خریدهای بیشتری برای تیمش انجام داد.  اما اگر از وضعیت محسن مسلمان فاکتور بگیریم و او را در لیست خریدهای ناموفق ذوب‌ آهن قرار دهیم، بازیکن دیگری هم که به کار ذوب‌ آهن نیامد و حتی بدون یک دقیقه بازی از تیم جدا شد «مسعود حسن‌زاده» مهاجم جدید اصفهانی‌ها بود. حسن‌زاده که قبل از این در دوران مربیگری «یحیی گل‌محمدی» عملکرد خوبی در تیم ذوب ‌آهن داشت، مدتی از این تیم جدا شد و به سایپا پیوست، ولی در تیم جدید خودش موفق نبود و تصمیم گرفت به اصفهان بیاید و برای سپاهان بازی کند.  عملکرد حسن‌زاده در سپاهان هم بسیار خوب بود، اما یک مصدومیت تلخ از ناحیه رباط صلیبی زانو او را از مسابقات دور کرد و در بازگشت دوباره هم به این بازیکن فرصت چندانی داده نشد و اضافه شدن امیر قلعه‌نویی به کادر فنی سپاهان به نوعی پایان کار حسن‌زاده در این تیم بود.

 پیوستن حسن‌زاده به ذوب ‌آهن خبر خوشی برای هواداران این تیم بود که مهاجم گلزن خودشان را باز هم با پیراهن سبز می‌دیدند، ولی درست در روزهایی که همه در انتظار رونمایی از مهاجم ذوب‌ آهن بودند خبر رسید که به خاطر ادامه مصدومیت، قرارداد این بازیکن هم فسخ شده است تا نمره منفی دیگری در کارنامه ذوب ‌آهن و خریدهایش به ثبت برسد و نام حسن‌زاده هم در کنار بازیکنی مثل محسن مسلمان قرار گیرد که در این فصل کارایی لازم را نداشته است. 

این دو مورد، آن هم در تیمی مثل ذوب‌ آهن که همیشه به خریدهای خوب مشهور بوده، نشان می‌دهد که نمازی و سعید آذری کاری بسیار سخت در این فصل در پیش رو دارند و اگر به همین ترتیب ادامه دهند، ممکن است شرایط سخت‌تر از این 6 هفته ابتدایی لیگ هم بشود، به‌خصوص این‌که کم‌کم صدای اعتراض هواداران هم بلند شده و فرصت ذوب‌ آهن را به کمترین حد ممکن می‌رساند.

این خبر را به اشتراک بگذارید