• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 21 شهریور 1397
کد مطلب : 30258
+
-

کوتاه از سیاست

 ترس بی‌ربط
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با ایرنا در واکنش به اظهارات علمی مطهری درباره شفافیت آرا گفت: این حرف که برخی می‌گویند دلیل مخالفت با طرح شفاف‌سازی آرای نمایندگان، ترس آنان از شورای نگهبان ‌هنگام بررسی صلاحیت‌هاست، حرف بی‌ربطی است.

  پاسخ آشنا به شریعتمداری
حسام‌الدین آشنا،‌ مشاور رئیس‌جمهور در حساب توییتری خود نوشت: کیهان قدیمی‌ترین و ارشدترین سخنگوی جریان کوچک ولی قدرتمند «نه به دیپلماسی» در ایران معاصر است. کیهانیان غیاب را «پاسخ دندان‌شکن» و حضور را «بی‌دستاورد» می‌دانند. به‌یاد داشته باشیم حتی در دعواهای خیابانی هم «اهانت‌های بی‌وقفه» را با «خودداری از حضور» پاسخ نمی‌دهند. حسین شریعتمداری در مقاله‌ای خواستار عدم‌حضور رئیس‌جمهور در نشست سازمان ملل شد.

   چرا ما لب پرتگاه باشیم؟
نجفقلی حبیبی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره فضای سیاسی کشور گفت: متأسفانه جریان‌های سیاسی سوار بر موج هستند و متوجه خطراتی که مردم را تهدید می‌کنند، نیستند.  حبیبی با بیان اینکه جریان‌های سیاسی نباید اوضاع را به‌گونه‌ای نشان دهند که لب پرتگاه قرار داریم، گفت: چرا ما باید لب پرتگاه باشیم؟  چرا چنین شایعات مضحکی را راه می‌اندازند؟ کشور کار خود را می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید