• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 20 شهریور 1397
کد مطلب : 30166
+
-

کوتاه از حادثه | حوادث

 ریزش کوه قربانی گرفت

ریزش کوه در جاده هزار به 3خودرو آسیب زد و جان یکی از سرنشینان خودروها را گرفت.
این حادثه ساعت 7:15 دیروز در منطقه نیاک جاده هراز رخ داد و به‌دنبال آن گروه‌های امداد و نجات راهی محل حادثه شدند. ذکریا  اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران در این‌باره به ایرنا گفت: در این حادثه سنگ بزرگی از کوه سقوط کرده و روی 3 خودروی‌ سمند، پراید و ریو که در حال تردد بودند، افتاده بود. وی ادامه داد: وقتی امدادگران به محل حادثه اعزام شدند، معلوم شد که سرنشین یکی از خودروها که زن جوانی بود، جان خود را از دست داده است. همچنین 2مرد و یک کودک که به‌شدت مجروح شده بودند، با استفاده از بالگرد اورژانس و زنی مسن و کودکی دیگر که از مصدومان حادثه بودند، با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 27مـیلـیارد تومان کلاهـبرداری باتصادف‌های ساختگی

اعضای باند کلاهبرداری که با ایجاد تصادف‌های ساختگی بالغ بر 27میلیارد تومان از بیمه‌ها کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش میزان، مجید علیپور، دادستان ساوه در این‌باره گفت: اعضای این باند با خرید خودروهای فرسوده در ساعت‌های پایانی شب و در جاده‌های خلوت تصادف‌های ساختگی و مصدومیت‌های سطحی ایجاد می‌کردند. وی ادامه داد: پس از رسیدن گزارش‌های متعدد از سوی بیمه ایران مبنی بر اخذ دیه جراحت تصادف، مشخص شد این افراد پس از ایجاد جراحت سطحی روی خود به بیمارستان رفته و پس از آن به پزشکی قانونی یکی از شهر‌های غربی کشور مراجعه کرده و با تبانی با آنجا برگه کارشناسی تعیین دیه دریافت می‌کردند. آنها در مجموع با این ترفند موفق شدند بیش از 27میلیارد تومان دیه دریافت کنند اما سرانجام بازداشت شدند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

   نجات خدمه شناور از دریا

طوفان و تلاطم دریا باعث سقوط یکی از خدمه کشتی به دریا شد اما حضور بموقع نیروهای عملیات موجب نجات این مرد از مرگ حتمی شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی‌اصغر جمالی، جانشین پایگاه دریابانی کیش در این‌باره گفت: یکی از خدمه شناور مسافربری که از بندر چارک به سمت کیش در حرکت بود، به‌علت طوفان و تلاطم دریا در نزدیکی جزیره کیش، تعادل خود را از دست داده و داخل دریا افتاد. ناخدای کشتی با اعلام این خبر درخواست کمک کرد و 2 فروند شناور به محل حادثه اعزام و موفق شدند این فرد را که 32سال دارد، نجات دهند و وی را به بیمارستان کیش منتقل کنند.

   حادثه مرگبار در معدن

سقوط کارگر معدنی در سیرجان حادثه تلخی را رقم زد و به قیمت جان او تمام شد. این حادثه دیروز در شرکت سنگ‌آهن گهرزمین سیرجان اتفاق افتاد و در جریان آن کارگری 33ساله جان باخت. روابط‌عمومی این شرکت اعلام کرد: کارگر یکی از شرکت‌های پیمانکاری این معدن بر اثر سقوط از ارتفاع 8 متری داربست اسکلت فلزی هنگام کار جان باخت. این کارگر که اهل شهرکرد بود همه دوره‌های ایمنی و آموزشی را با موفقیت گذرانده بود. علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

   غرق شدن پسربچه چهارساله در دریاچه

پسر چهارساله‌ای هنگام بازی در پارک جنگلی دورود داخل دریاچه افتاد و جانش را از دست داد. سرهنگ نبی‌الله قاسمی، فرمانده انتظامی شهرستان دورود در این‌باره به پایگاه خبری پلیس گفت: به‌دنبال اعلام خبر غرق شدن پسری خردسال مأموران به محل حادثه پارک جنگلی اعزام شدند. مردی 40ساله مدعی شد پسر چهارساله‌اش هنگام بازی به دریاچه افتاده و غرق شده است. وی ادامه داد: به‌دنبال این حادثه امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند و با تأیید مرگ پسربچه پیکر وی به پزشکی‌قانونی منتقل شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید