• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 20 شهریور 1397
کد مطلب : 30161
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/DEKA
+
-

با مردم

با مردم

  مقابله با فساد اقتصادی

سلام و تشکر از ستون بامردم روزنامه همشهری. با توجه به افزایش نجومی قیمت کالاهای اساسی مردم، انتظار می‌رود مقابله با مفاسد اقتصادی و اختلاس‌های اداری و بانکی توسط مسئولان با شدت بیشتری صورت بگیرد. تنها راه بهبود وضعیت اقتصادی، اجرای دقیق قانون با هرکس در هر رده‌ای است.
محمود‌زاده از تهران

  برخورد با سودجویان محتکر

با سلام. اقدام و درخواست استاندار خراسان شمالی از مردم، برای معرفی انبارهای محتکران بسیار ستودنی و قابل تقدیر است، اما پیشنهاد می‌کنیم کالاهای کشف‌شده را با هماهنگی قضایی هر چه سریع‌تر در بین اقشار محروم همان منطقه به‌طور عادلانه تقسیم کنند و سودجویان را نیز به سزای اعمال خود برسانند.
دبیر بازنشسته از تهران

@ گلایه از مرکز مخابراتی شهید تندگویان

سلام. به دلایلی مدت‌ها از تلفن منزل استفاده نکردیم و قبض آن را هم نپرداختیم، تا اینکه تلفن منزل را دو طرفه قطع کردند. بعد از 3ماه که پیگیر وصل تلفن در مرکز مخابراتی شهید تندگویان منطقه 4تهران شدیم، هم بدهی قبلی را گرفتند و هم تلفن خط خودمان را به مبلغ 207هزار تومان مجددا به ما فروختند! در دلیل این اقدام عنوان کردند: چون از خط تلفن خود مدت‌ها استفاده نکرده‌اید باید مجددا آن‌را بخرید! آیا این اقدام اجحاف در حق مشترکان نیست؟
1714...0912

  درخواست از پلیس راهور

سلام و احترام. با تشکر از روزنامه وزین و دلسوز همشهری. در منطقه مینی‌سیتی بلوار ارتش، میدان شهرک شهیدمحلاتی، به‌دلیل عدم‌ساماندهی تاکسی‌های شهرک شهیدمحلاتی شاهد بروز ترافیک همه‌روزه از ساعت١٨ به بعد در خیابان نخل هستیم. از مسئولان در پلیس راهور درخواست می‌کنیم با بازدید میدانی برای حل مشکل شهروندان اقدامی بکنند.
3792...0912

  محرومیت‌زدایی از چهره روستاها

با عرض سلام. افزایش اعزام گروه‌های جهادی در تابستان امسال به مناطق محروم را باید به فال نیک گرفت. محرومیت‌زدایی از چهره روستاها با اندک امکانات و تجهیزات همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به محرومان و حاشیه‌نشینان انجام می‌شود. به‌نظر می‌رسد حضور این گروه‌ در مناطق محروم آثار و برکات ارزشمندی برای شرکت‌کنندگان در این طرح‌ها و اهالی روستاها به همراه دارد.
بلغار از تهران

  حمایت از تولید داخلی

باعرض سلام ودرود بی پایان و خداقوت. همه کالاهای ایرانی محصول صنایع کوچک و بزرگ هستند، لذا تحقق شعار امسال، منوط به حمایت مالی و همه جانبه از همه صنایع و تولیدات داخلی بسته به میزان و نوع تولیداتشان است که امید و انتظار می‌رود دریغ نشود.
6263...0938

  به فکر کارگران هم باشند

با سلام. از مشکلات همه اقشار در روزنامه می‌نویسید. اما کارگرانی که نه بیمه، نه امنیت شغلی دارند و نه حمایتی می‌شوند گویا فراموش شده‌اند. ما باید چگونه زندگی کنیم؟ باور کنید شرایط برایمان سخت شده است و شرمنده خانواده هستیم. به مسئولان بگویید که به فکر ما هم باشند.
0952...0913

  مأموران راهنمایی و رانندگی

باسلام. اغلب مأموران راهنمایی و رانندگی، خدمتگزار و زحمتکش هستند که گاهی هنگام انجام وظیفه مورد اهانت یا هجوم افراد بی‌بند و بار، قانون‌شکن و یا اراذل و اوباش قرار می‌گیرند و تأسفبار آن که، اسلحه سازمانی برای دفاع از خویش ندارند. نمونه‌اش حادثه محور شیراز -دشت ارژن و یا حمله با قمه در حادثه‌ای دیگر. لذا پیشنهاد می‌شود که نیروی محترم انتظامی این عزیزان را برای دفاع از خودشان مسلح کند.
فرهاد فهیمی‌جو از تهران

  تأثیر قطعی معدل در کنکور

با سلام. مدتی است خانواده‌ها نگران آینده فرزندان خود درباره نحوه اعمال تأثیر معدل در کنکور هستند. لطفا در مورد تأثیر قطعی معدل در کنکور و تا حصول نتیجه گزارش، یادداشت و تحلیل کار کنید چون این موضوع به‌شدت باعث نگرانی و بی‌انگیزگی داوطلبان کنکور شده است.
3865...0902

ستون با مردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا نظرات خود را که بیشتر جنبه عمومی داشته باشد با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید