• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 17 شهریور 1397
کد مطلب : 29716
+
-

شهرگرام

  توضیح هاشمی درباره دیدار با وزیر کشور

رئیس شورای شهر تهران نسبت به شایعه به‌وجود آمده درباره دیدارش با وزیر کشور در کانال تلگرام خود واکنش نشان داد. محسن هاشمی چنین نوشت: «پیرو انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی درباره دیدار رئیس شورای شهر تهران با وزیر کشور، به اطلاع می‌رساند موضوع جلسه مذکور، آغاز سال دوم فعالیت شورای پنجم برای ارائه گزارشی از فعالیت سال نخست و درخواست به منظور افزایش حمایت دولت از مدیریت شهری برای حل مشکلات تهران بوده است. در این جلسه بر لزوم تسریع در اختصاص منابع پیش‌بینی شده در قانون برای تکمیل سیستم حمل‌ونقل عمومی پایتخت با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش سفرهای درون شهری تأکید شده است.» او همچنین درخصوص اظهارنظر خود درباره روزنامه همشهری باردیگر توضیح داد: «درباره یارانه ٤٥میلیاردی همشهری نیز به اطلاع می‌رساند رقم صحیح ماهانه ٤٥میلیارد ریال بوده که در اشتباه لفظی تومان بیان شده است. منظور از یارانه نیز زیان شرکت همشهری متعلق به مدیریت شهری است.» 

  گفت‌وگو درباره مسائل مدیریت شهری

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران نیز درباره انتشار اخباری درباره دیدار اعضای شورای شهر با وزیر کشور و تصمیم‌گیری درخصوص شهردار تهران در توییتر خود ضمن تکذیب این خبر، چنین نوشت: «خبر درست این است که ریاست شورا دیداری با وزیر کشور داشته‌ و در رابطه با فهرستی از مسائل مدیریت شهری با او گفت‌وگو کرده‌اند. محتوای این دیدار، اختصاص به بحث مصوبه جدید مجلس نداشته است.» 

  خانه موزه بتهوون افتتاح شد

محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر تهران در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی نوشت: «خانه‌موزه بتهوون همزمان با سالروز تولد کریم چمن‌آرا، مؤسس مرکز موسیقی بتهوون، با حضور # محمدجواد_حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، همراه با #رضا کیانیان، #کاوه_فرزانه، # نادر_مشایخی، جمشید بایرامی، دهداری‌پور، شهردار منطقه٦ و جمعی از مدیران شهری و اهالی فرهنگ و هنر در خیابان میرزای شیرازی افتتاح و پذیرای علاقه‌مندان به هنر موسیقی شد. این مرکز از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروش محصولات موسیقایی در کشور است که طی سال‌های اخیر با مدیریت #بابک_چمن‌آرا در تهران فعالیت می‌کرد. در این مراسم کتاب آیینه مهر آیین توسط استاد کاوه فرزانه به دکتر حق‌شناس اهدا شد.»

  بستن مغازه به‌خاطر قطع درخت

شهرداری شیراز در اینستاگرام با انتشار تصویری از برخورد جدی با مالک مغازه‌ای خبر داد که وی برای افزایش دید ویترین، چند درخت را جلوی مغازه‌اش قطع کرده بود. بنابراین و براساس حکم قضایی که شهرداری شیراز تهیه کرده، مأموران با بلوک‌های سیمانی، ورودی مغازه را به کل مسدود کردند. بررسی‌ها برای میزان جریمه‌ نقدی مغازه‌دار نیز در حال انجام است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :