• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 7 شهریور 1397
کد مطلب : 28670
+
-

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مجری آزمون ارزشیابی آموزشگران مناطق

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های آموزشگران پسماند مناطق 22گانه، آزمون تعیین سطح مدیریت پسماند را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، رضا عبدلی، مدیرعامل سازمان با ‌اشاره به اهمیت افزایش و به‌روز‌رسانی سطح علمی و تجربی آموزشگران ادارات مدیریت پسماند مناطق 22گانه اظهار داشت: کارشناسان حوزه ادارات پسماند مناطق مهم‌ترین و اصلی‌ترین حلقه ارتباطی سازمان با شهروندان بوده که در مواجهه چهره‌به‌چهره با ساکنان محلات نقش بسیار مؤثری در انتقال مفاهیم اساسی محیط‌زیست در حوزه مدیریت پسماند و تفکیک در مبدأ دارند.

عبدلی با اشاره به انتخاب نهایی افراد شرکت‌کننده پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و آزمون مرحله نهایی خاطرنشان کرد: سؤالات این پیش‌آزمون توسط کارشناسان این سازمان و با درنظر گرفتن سرفصل‌های 8گانه مهارت‌های ارتباطی، مهارت‌های آموزشی، مخاطرات بهداشتی و زیست‌محیطی پسماند، قوانین و دستورالعمل‌ها، مدیریت پیش از تولید، تفکیک از مبدأ، جمع‌آوری و انتقال و پردازش و دفع پسماند به‌نحوی تهیه و تنظیم شده بود که نحوه پاسخگویی شرکت‌کنندگان در آزمون، نقاط ضعف و قوت و کاستی‌های ایشان را منعکس می‌کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند افزود: پس از تصحیح برگه‌ها و سنجش میزان اطلاعات علمی و تجربی شرکت‌کنندگان، سرفصل‌های آموزشی طبق سنجش انجام شده تهیه و تدوین شده و برمبنای آن دوره‌های رسمی آموزشی و تخصصی مدیریت پسماند با اهدای گواهی دوره برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون مرحله دوم پس از پایان کارگاه‌های آموزشی و با محتوای آموزش‌های ارائه شده گفت: کارشناسان سازمان مدیریت پسماند با دقت فراوان نتایج 2 آزمون را بررسی کرده و پس از مقایسه نتایج 2آزمون ضمن تشخیص تأثیرپذیری آموزش‌های ارائه شده، رتبه‌بندی آموزشگران مناطق اعلام خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید