• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 5 شهریور 1397
کد مطلب : 28271
+
-

برانکو: برابر بزرگتر از الدوحیل هم دفاع نمی‌کنیم

برانکو: برابر بزرگتر از الدوحیل هم دفاع نمی‌کنیم

پرسپولیس فردا در دیداری حساس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدوحیل قطر خواهد رفت. سرخ‌پوشان در دیدار رفت میهمان این تیم قطری خواهند بود و امیدوار هستند تا در دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی بتوانند جواز حضور درمرحله نیمه نهایی را به‌دست آورند. 

بازیکنان پرسپولیس در شرایطی برابر حریف قطری قرار خواهند گرفت که با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات، فصل سختی را در پیش رو خواهند داشت و به همین دلیل انتظار روز سختی را در برابر الدوحیل دارند.
سرمربی پرسپولیس در 5 هفته ابتدایی، لیگ تیم خود را با یک سیستم به زمین فرستاد و در هیچ کدام از بازی‌ها نفرات خود را تغییر نداد تا مشخص شود چه بازیکنانی در برابر الدوحیل به میدان خواهند رفت. سرخ‌پوشان در سه هفته گذشته با سه تساوی برابر حریفان خود متوقف شده‌اند اما برانکو امیدوار است این تیم برای بازی برابر الدوحیل روز خوبی را پشت سر بگذارد.
نکته مهم این‌جاست که پرسپولیس در تمام بازی‌های لیگ با دو هافبک دفاعی به میدان رفته البته به جز بازی در برابر فولاد که با مصدومیت کمال کامیابی‌نیا، برانکو مجبور شد پرسپولیس را به سیستم مورد علاقه هواداران بازگرداند و تنها برد مقتدر پرسپولیس را در این فصل به‌دست آورد. با این حال گمانه‌زنی در خصوص نوع سیستم پرسپولیس در این فصل نشان می‌دهد که برانکو به دنبال این است تا در دیدار برابر الدوحیل با یک بازی دفاعی با تک امتیاز به تهران بازگردد و در بازی برگشت برابر الدوحیل کار این تیم را یکسره کند. هرچند که با وجود قدرت تیم قطری در خط حمله سرخ‌پوشان باید روز کم اشتباهی را پشت سر بگذارد.

با تمام این شرایط اما نظر خود برانکو چیز دیگری است و سرمربی کروات پرسپولیس اعتقاد دارد که به هیچ عنوان در برابر این تیم قدرتمند قطری دفاعی بازی نخواهد کرد. الدوحیل تا به این‌جای مسابقات 21 گل به ثمر رسانده و تنها 8 بار دروازه خود را بازشده دیده است و این در حالی است که پرسپولیس تا به این‌جای کار 12 گل به ثمر رسانده و 7 بار گل خورده است. سرمربی سرخ‌پوشان اما در خصوص این دیدار و احتمال بازی دفاعی سرخ‌پوشان برابر الدوحیل به همشهری می‌گوید:«ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. من عادت ندارم تیم خودم را برای دفاع کردن به زمین بفرستم. برای ما فرقی نمی‌کند که برابر الدوحیل بازی کنیم یا تیم بزرگ‌تر. من تیم را برای حمله کردن به زمین می‌فرستم و امیدوارم که بازیکنانم روز خوبی را پشت سر بگذارند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید