• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 29 مرداد 1397
کد مطلب : 27606
+
-

تمام تمرکز ما روی الدوحیل است

تمام تمرکز ما روی الدوحیل است

حمیدرضا علی‌پور

پرسپولیس در 4بازی ابتدایی فصل خود تا اینجای کار با 2پیروزی و 2تساوی با 8 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. سرخپوشان به‌جز بازی برابر فولاد در سایر بازی‌های خود عملکرد بسیار دور از انتظاری را از خود به‌نمایش گذاشتند با این وجود اما هافبک عراقی سرخپوشان را شاید بتوان در کنار سیامک نعمتی تنها بازیکنانی دانست که با وجود عملکرد ضعیف پرسپولیس توانستند در ترکیب خوش بدرخشند. بشار رسن در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان هم بسیار خوب بازی کرد و بارها با تکنیک خود توانست خط دفاع نفت را آزار دهد. هافبک پرسپولیس درخصوص شرایط این روزهای خودش و تیمش با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  پرسپولیس در دومین بازی پیاپی به 3 امتیاز نرسید.
به‌هر حال بازی بسیار سختی بود و تمام تیم هم خیلی تلاش کردند و البته باید این را هم بگویم که تیم حریف بسیار عقب نشسته بود و نمی‌شد به‌راحتی به دروازه حریف نزدیک شد. با این وجود ما در نیمه دوم شانس‌های زیادی برای گلزنی پیدا کردیم اما فقط بدشانس بودیم که به گل نرسیدیم.
 البته عملکرد پرسپولیس هم ضعیف بود.
این موضوع را قبول ندارم به این دلیل که بیشتر تیم‌ها برابر پرسپولیس سعی می‌کنند بازی را ببندند و دفاع کنند. با همین شرایط هم اگر ضربه کاپیتان به تیر دروازه نمی‌خورد ما به گل می‌رسیدیم و می‌توانستیم بازی را باز کنیم. شاید به گل‌های بیشتری هم برسیم و فقط به‌خاطر بدشانسی به گل نرسیدیم.
 ولی با این 2 تساوی صدر جدول را از دست دادید.
لیگ تازه شروع شده. با 4بازی نه تیمی قهرمان می‌شود و نه تیمی سقوط می‌کند. تا پایان لیگ زمان زیادی مانده و مطمئن باشید ان‌شاءالله صدر جدول را پس می‌گیریم.
 فکر می‌کنید پرسپولیس می‌تواند این فصل هم قهرمان شود؟
بزرگ‌ترین قدرت پرسپولیس هواداران تیم هستند. ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم اما می‌دانید که در این فصل تیم‌های مدعی توانستند به‌خوبی خود را تقویت و بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند اما ما به‌خاطر محرومیتی که داشتیم نتوانستیم به‌خوبی تقویت شویم. با این وجود هنوز هم مدعی قهرمانی هستیم.
 بعد از بازی برابر نفت آبادان باید خود را برای دیدار برابر الدوحیل آماده کنید.
الدوحیل تیم پرقدرتی است و یکی از مدعیان قهرمانی در آسیااست. ما برای این بازی کاملا آماده هستیم و مطمئن باشید در برابر این تیم بازی بسیار خوبی را انجام خواهیم داد و تمام تمرکز تیم برای شکست دادن الدوحیل است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید