• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 25 مرداد 1397
کد مطلب : 27273
+
-

سارقان، عاشق دوچرخه وکتانی بودند

انتظامی
سارقان، عاشق دوچرخه وکتانی بودند

دو پسرجوان در کمپ با هم آشنا شدند و نقشه سرقت کشیدند. دزدی‌های سریالی این دو نفر کمی عجیب بود چرا که وقتی وارد ساختمان می‌شدند فقط دوچرخه و کتانی سرقت می‌کردند.

به‌گزارش همشهری، از چند روز پیش گزارش سرقت‌های سریالی در محله شهرک ولیعصر به پلیس اعلام شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که سارقان وارد ساختمان‌ها شده و فقط دوچرخه و کتانی سرقت می‌کنند. با انجام اقدامات پلیسی در نهایت هر دو متهم پرونده شناسایی و دستگیر شدند. در تحقیق از آنها مشخص شد که دو پسرجوان به موادمخدر اعتیاد دارند و چند وقت پیش زمانی که برای ترک اعتیاد در کمپی در یافت‌آباد بستری بودند با هم آشنا شده‌اند.

یکی از آنها در بازجویی‌ها گفت: مرد جوانی در همسایگی ما زندگی می‌کند که به تازگی برای پسرش یک دوچرخه حرفه‌ای و گران‌قیمت خریده بود. پیشنهاد سرقت این دوچرخه را به دوستم دادم و کلید در ورودی ساختمان را در اختیارش گذاشتم و او دوچرخه را سرقت کرد. متهم ادامه می‌دهد: بعد از آن بود که سرقت‌های سریالی‌مان شروع شد. من و دوستم هر دو عاشق دوچرخه و کتانی بودیم. شگردمان این بود که به مقابل مجتمع‌های مسکونی در محدوده شهرک ولیعصر می‌رفتیم و زنگ یکی از واحد‌ها را می‌زدیم و می‌گفتیم همسایه یکی از واحدها هستیم. بعد مدعی می‌شدیم کلید همراه‌مان نیست و کسی هم داخل خانه نیست. وقتی همسایه در را باز می‌کرد، وارد ساختمان می‌شدیم و فقط کتانی و دوچرخه سرقت می‌کردیم.

متهمان اعتراف کردند که اموال مسروقه را به یک مالخر که یک دوچرخه‌ساز در شهرک ولیعصر بود می‌فروختند.

سرهنگ علی شریفی، رئیس‌کلانتری 153شهرک ولیعصر گفت: هر دو متهم معتاد به ماده مخدر گل هستند و با دستگیری آنها حدود 10دوچرخه سرقتی از مخفیگاه‌شان کشف شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید