• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 18 مرداد 1397
کد مطلب : 26330
+
-

عالیشاه: کار الدوحیل را در تهران یکسره می‌کنیم

امید عالیشاه در بازی برابر فولاد ستاره تیمش بود و اگرچه نتوانست گلزنی کند اما بارها روی حرکات خود، خط دفاع فولاد را آزار داد. سرمربی سرخپوشان حالا امیدوار است با درخشش ادامه‌دار این بازیکن پرسپولیس بتواند در نبود بازیکنانی مانند امیری و فرشاد احمدزاده همچنان مدعی قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا باشد. هافبک سرخپوشان درخصوص شرایط این روزهای خود و پرسپولیس با هشمهری به گفت‌وگو پرداخت.
   پرسپولیس دوبازی اول را برد.
همیشه ابتدای لیگ نتیجه گرفتن سخت بوده و گرفتن 3 امتیاز خیلی برای ما مهم است. فکر می‌کنم روز به روز بهتر می‌شویم و امیدوارم که تا پایان نیم‌فصل بتوانیم همین‌طور با قدرت ادامه دهیم و امتیازات کامل را به‌دست بیاوریم.
   البته با توجه به اینکه در 7هفته ابتدایی بازی‌های آسانی دارید می‌توانید اختلاف خوبی با رقبا ایجاد کنید.
این‌طور هم نیست. در لیگ ایران همه تیم‌ها نشان داده‌اند که بسیار خوب هستند و تیم ضعیفی نداریم. اما نکته مهم اینجاست ما در سالی که نایب قهرمان شدیم تنها به‌خاطر تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم.  ولی در این دو سال گذشته پرسپولیس  هفته‌های اول را خوب نتیجه گرفته و توانسته به‌همین دلیل به دو قهرمانی پیاپی دست پیدا کند.
   پس به‌نظرتان پرسپولیس می تواند قهرمانی را برای سومین‌بار تکرار کند؟
کار بسیار سختی است اما ما می‌خواهیم هرطور شده به روند خوب‌مان ادامه دهیم و در نیم‌فصل هم با توجه به اینکه می‌توانیم خودمان را تقویت کنیم امیدوارم سال خوبی را پشت سر بگذاریم.
   البته در این فصل با رفتن چند ستاره تیم کار سختی پیش‌رو دارید.
پرسپولیس همیشه  پرسپولیس است و با این هواداران همیشه قدرت داشته است. مطمئن باشید ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم پرسپولیس را سربلند کنیم.
   سه هفته دیگر باید در برابر الدوحیل حاضر شوید.
بله؛ کار بسیار سختی را در برابر این تیم داریم. الدوحیل امسال یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیااست اما امیدوارم که بتوانیم در قطر این تیم را متوقف کنیم تا در تهران کار را برای صعود 
یکسره کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید