• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 18 مرداد 1397
کد مطلب : 26329
+
-

استوکس: بازی با استقلال هیجان‌انگیز است

در تبریز همه از ما قهرمانی می‌خواهند

آنتونی استوکس یکی از خریدهای جدید تراکتورسازی است که جان توشاک در فصل جدید حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است. استوکس در بازی با نساجی هم تک‌ گل تیمش را زد و حالا هواداران تراکتور امیدوارند که گلزنی‌های او در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد. با استوکس درخصوص شرایط تراکتورسازی و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به‌ سوالات پاسخ داد.
  خوشحالم که به تراکتور آمدم
از استوکس درخصوص حضور در تراکتورسازی سوال می‌کنیم که او می‌گوید: «با اینکه وقتی یک بازیکن در فضای جدیدی قرار می‌گیرد با سختی‌های خاصی مواجه می شود اما من از حضور در تراکتورسازی خوشحالم. واقعیت این است که من شناخت زیادی از ایران و فوتبال این کشور نداشتم و می‌خواستم یک چالش جدید را تجربه کنم به‌همین دلیل تصمیم گرفتم به تراکتورسازی بیایم. تراکتورسازی در فوتبال ایران یک تیم محبوب است و من خوشحالم که اینجا را انتخاب کردم و امیدوارم که روزهای خوبی را در تراکتورسازی پشت سر بگذارم.»
  تیم پرقدرتی داریم
از استوکس می‌پرسیم که نظرش در مورد تراکتورسازی و رقابت با دیگر تیم‌ها چیست که او می‌گوید: «من هنوز شناخت کاملی روی دیگر تیم‌ها ندارم ولی در مورد تیم خودمان باید بگویم که تراکتورسازی امسال تیم خوبی دارد. البته آن‌طور که من می‌دانم نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی ایجاد شده است و ما با این شرایط نیاز به هماهنگی بیشتری داریم. بازیکنان ایرانی تراکتورسازی کیفیت خوبی دارند و اخیرا هم دژاگه و شجاعی به تیم ما اضافه شدند که آنها نیز بازیکنان تیم‌ملی هستند. »
  نمی‌توان از قهرمانی حرف زد 
بسیاری از هواداران تراکتورسازی انتظار دارند که این تیم قهرمان شود. استوکس در این مورد می‌گوید: «هنوز 2 هفته از لیگ برتر سپری شده و اعتقاد من این است که نمی‌توان از قهرمانی صحبت کرد. ما هنوز راه سختی درپیش داریم و باید با تیم‌های پرقدرتی رقابت کنیم. در تبریز همه از ما قهرمانی می‌خواهند و امیدوارم در پایان فصل خواسته هواداران تراکتور را 
عملی کنیم.»
  بازی با استقلال هیجان انگیز است
از استوکس درخصوص دیدار با استقلال که در هفته سوم برگزار می‌شود سوال می‌کنیم که او می‌گوید: «من معتقدم که بازی با استقلال هیجان‌انگیز خواهد بود، استقلال هم جزو تیم‌های سرشناس فوتبال ایران است و تقابل این دو تیم هیجان خاص خودش را دارد. من شنیده‌ام که استقلال جزو یکی از تیم‌های پرطرفدار در فوتبال ایران است و فکر می‌کنم تقابل ما با استقلال بتواند صحنه‌های زیبایی را رقم بزند.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید