• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 18 مرداد 1397
کد مطلب : 26326
+
-

دایی: وقتی پول بیت‌المال را دزدیدند کجا بودید؟

دایی: وقتی پول بیت‌المال را دزدیدند کجا بودید؟

علی دایی به اظهارات یک‌نماینده مجلس واکنش تندی نشان داد. چند روز پیش عبدالرضا مصری، نماینده کرمانشاه در صحبت‌هایی ضمن انتقاد از کمک‌رسانی به زلزله زده‌های این استان گفته بود:«سرنوشت پول واریز شده به حساب سلبریتی‌ها مشخص نیست و معلوم نیست کجا هزینه شده است.» این صحبت‌های نماینده کرمانشاه با واکنش علی دایی مواجه شد. او یکی از فعال‌ترین چهره‌ها در جمع‌آوری کمک برای زلزله زده‌های سال گذشته کرمانشاه بود و حالا از این صحبت‌ها بسیار عصبانی است. دایی می‌گوید: «کسی که بخواهد کاری کند حرف نمی‌زند و شعار نمی‌دهد. ما یاد گرفتیم مرد عمل باشیم. یعنی تا شاهرگ‌مان هم پای عمل‌مان می‌ایستیم. متاسفانه خیلی‌ها شعار می‌دهند، تهمت می‌زنند، نشر اکاذیب می‌کنند. این آقا که نماینده منطقه بوده را با من مقایسه کنید و ببینید من چه کارهایی کرده‌ام و او چه کارهایی کرده است. خیلی از آقایان لذت اینکه از جیب‌شان برای ملت خرج کنند را نچشیده‌اند. خیلی‌ها این لذت را در عمرشان نچشیده‌اند. در این مملکت طی چند سال هزاران میلیارد خارج شده است و دزدی شده است. برده‌اند و خیلی‌ها اسم‌های این افراد را نمی‌دانند. کل پولی که تمام سلبریتی‌ها برای کمک به زلزله‌زدگان جمع کرده‌اند ۲۰ میلیارد تومان می‌شود؟ این‌همه پول بیت‌المال را دزدیدند و از این مملکت خارج کردند شما کجا بودید؟ کجا توانستید پشت تریبون‌تان داد بزنید؟ شما مسئولید و باید به وضع اقتصاد این مملکت و معیشتی مردم و کسانی که به شما رای داده‌اند، برسید.»
او ادامه داد: « نهادهای نظارتی همه هستند و از روز اول، قوه قضائیه حساب‌های ما را بررسی می‌کرد که چقدر پول آمده و چقدر پول رفته است. بعد شما خیلی راحت می‌آیید و پشت تریبون داد می‌زنید؟ تا الان شما کجا بودید؟ به‌غیر از اینکه خیلی‌ها رفتند روی آوارها عکس گرفتند و در فضای مجازی منتشر کردند، آیا کار دیگری انجام دادند؟ شما باید بیایید و توضیح دهید که برای زلزله‌زدگان چه‌کار کردید؟ از جیب خودت چقدر دادی؟ من مثل بقیه نیستم که ساکت بمانم و حرف نزنم و جواب شما را ندهم.»
دایی اضافه کرد: «من حاضرم این آقا بیاید و مقابل هم بنشینیم و در مقابل همه صحبت کنیم و ببینیم این آقا چه‌کار کرده که وظیفه‌اش بوده و من چه‌کار کرده‌ام؟ ما روز شنبه همه از این آقا و از یک‎نفر دیگر که جزو سرداران سپاه است شکایت خواهم کرد و شکایتم به‌خاطر تهمت‌ها و نشر اکاذیب است.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید