• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 17 مرداد 1397
کد مطلب : 26278
+
-

کافه مجلس

 طرحی برای تجمعات

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر اصل ۲۷ قانون اساسی رعایت شود، در تجمعات اعتراضی نظام و مردم با مشکلی مواجه نخواهند شد. به گزارش خانه ملت، احمد مازنی درخصوص طرح «قانون برگزاری تجمعات و راهپیمایی» تأکید کرد: وقتی که حوادث دی‌ماه 96رخ داد، یکی از موضوعاتی که معمولا مسئولان مطرح می‌کردند این بود که اعتراضات غیرقانونی بوده و مردم باید قانونی اعتراض کنند، پس از آن نامه‌ای به وزیر کشور و مرکز پژوهش‌‎ها نوشتم و شخصا نیز کمیته‌ای را تشکیل دادم تا بررسی‌هایی انجام شود که نهایتا مشخص شد، قوانین موجود پاسخگو نیست و نیاز جامعه را تأمین نمی‌کند.

 تهدید مجلس!

رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت هم معتقد است؛ منظور روحانی از مطرح کردن حقایق هر چه که باشد به‌نظر او تهدید قوه مقننه که نماینده ملت است، به‌حساب می‌آید. احمد توکلی، نماینده اداور مجلس در گفت‌وگو با اعتماد آنلاین گفت: من هم مثل آقای روحانی معتقدم که سؤال از رئیس‌جمهور در وقت مناسبی مطرح نشده اما وقتی آقای روحانی این کار را نادرست می‌دانند نباید خودشان با تهدید مجلس، کار نامناسبی انجام دهند.

 تذکر 53نماینده به وزیر

53نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به علیرضا آوایی، وزیر دادگستری خواستار روشن شدن ابعاد مختلف پرونده فساد اقتصادی امیرمنصور آریا شدند. به گزارش تسنیم، عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد به همراه 52نماینده در تذکری به وزیر دادگستری اعلام کردند: پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی امیرمنصور آریا در قوه قضاییه بررسی شده، اما ابعاد این پرونده نزد افکار عمومی مفتوح است و باید کسانی که مرتبط با این پرونده هستند، تعیین تکلیف شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید