• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 13 مرداد 1397
کد مطلب : 25615
+
-

کوتاه از سیاست

 پیام علوی به رئیس بانک مرکزی

محمود علوی،  وزیر اطلاعات در پیامی به عبدالناصر همتی، رئیس جدید بانک مرکزی نوشت: وزارت اطلاعات در کشف و خنثی‌کردن توطئه‌ها و دسیسه‌های اقتصادی دشمنان و حفظ امنیت اقتصادی از هیچ کمکی به آن مجموعه دریغ نخواهد کرد و همواره همراه جنابعالی و مدیران و کارشناسان متعهد و متخصص آن مجموعه است.

 قطع امید از زنجانی

اصغر هندی، معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت نفت در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره پیگیری‌هایی که تا به حال این وزارتخانه برای پرداخت بدهی‌های بابک زنجانی داشته، گفت: تا به حال هیچ پولی نه از طریق بابک زنجانی و نه از طرف شرکای خارجی او به وزارت نفت پرداخت نشده است.

 فراخوان آیت‌الله علم‌الهدی

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد با بیان اینکه ما حرکت انقلابی از مجلس و دولت می‌خواهیم، عنوان کرد: آنها نباید تماشاچی وضع مردم باشند که مردم شب بخوابند و صبح ببینند آب خوردن‌شان دوبرابر شده است. مردم در برابر یک عده زالوصفت که سبد کالا را بر محور طلا قرار داده‌اند، پرپر می‌شوند. به گزارش ایلنا وی اضافه کرد: وقتی اینها تماشاچی شدند،  شما مردم باید به صحنه بیایید؛ نه آن‌جور که جاسوس‌های آمریکایی با فراخوان می‌خواهند از این فرصت استفاده کرده و شما را در برابر نظام قرار دهند. این نظام بر خون بچه‌های شما بنیان شده است.

  سخت‌تر اجرا شود

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور بر اهمیت اجرای سختگیرانه قانون منع به کارگیری بازنشستگان تأکید کرد. به گزارش ایسنا، حسام‌الدین آشنا در توییتر خود در این‌باره نوشت: اجرای سختگیرانه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌تواند یک فرصت استثنایی برای جوان‌تر شدن سن مدیریت اداری در کشور باشد اما باید مراقب بود که جایگزین‌ها هم سختگیرانه انتخاب شوند تا در کنار کاهش سن شاهد افزایش کارآمدی هم باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید