• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 11 مرداد 1397
کد مطلب : 25407
+
-

داغ‌تر از بازار ارز تهران

با آمدن رونالدو به یوونتوس، جای برای مانزوکیچ و ایگواین کمی تنگ شد. احتمالا رونالدو در نوک بازی خواهد کرد و در دو سمت او داگلاس کاستا و مانزوکیچ به میدان می‌روند و پشت سر آنها پیانیچ و دیبالا. ایگواین به همین دلیل با انتقال قرضی به میلان موافقت کرده است. با این‌که خبر این انتقال هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده، به نظر می‌رسد بعد از مذاکرات 4ساعته نیکلاس، برادر و مدیر برنامه‌های این بازیکن با لئوناردو، مدیر ورزشی میلان کار تمام شده است. مهاجم آرژانتینی ابتدا با این انتقال موافق نبود چون نمی‌خواست دستمزد 5/7میلیون دلاری‌اش کم شود و بیشتر هم می‌خواست. اسکای ایتالیا دیروز گزارش داده بود که ایگواین به این انتقال پاسخ منفی داده و خواهان دستمزد سالانه 9میلیون یورویی شده است. چلسی هم در تلاش بود با فروختن ژیرو به مارسی و احتمالا پس دادن موراتا به رئال، ایگواین را بخرد. ایگواین با این‌که در بازی‌های بزرگ و فینال‌ها هرگز موفق نبوده، عملکردی عالی در لالیگا و سری‌آ ثبت کرده است؛ 107گل در 190بازی لالیگا، 111گل در 177بازی سری‌آ. مشکلات احتمالی که بر سر راه این انتقال ممکن است سبز شود این است که ایگواین دوست ندارد به این شکل و به‌صورت قرضی معامله شود اما لئوناردو به او گفته که این روش فرمالیته است و حرق خرید 36میلیونی برای میلان در قرارداد گنجانده خواهد شد. او خواهان آن شده که دستمزد بیشتری نسبت به یوونتوس دریافت کند چون میلان در لیگ قهرمانان حضور ندارد. از طرفی، به‌جای سه‌سال باقیمانده از قراردادش با یووه، میلان باید با او چهار ساله امضا کند. این انتقال به‌صورت قرضی خواهد بود؛ 18میلیون یورو هم اکنون پرداخت می‌شود و 36میلیون یورو هنگام فعالسازی بند خرید در فصل آینده. از طرفی، خود این بازیکن از یوونتوس تقاضای دریافت پاداش جدایی  دارد. یعنی «یک مقدار پول می‌گیرم رضایت می‌دهم بروم!» 
   خبر دیگر نقل‌وانتقالاتی از میلان این است که لئوناردو می‌خواهد باعث انتقال آدرین رابیو به این تیم شود. او باید با بارسا رقابت کند و این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن اخیرا اصرار دارد این بازیکن را نگه دارد. کونته هم به نیمکت میلان و جانشینی گتوزو لینک شده است. 
   بونوچی خائن هم که سال قبل منفور هواداران یووه شد و اکنون مورد تنفر هواداران میلان، به یووه برمی‌گردد و دستمزد خود را کاهش می‌دهد. بونوچی ۵/۵ میلیون یورو از یوونتوس دریافت خواهد کرد؛ دو و نیم میلیون یورو کمتر از حقوقی که در میلان دریافت می‌کرد.
   مارکوس روخو مدافع آرژانتینی منچستریونایتد احتمالا به زودی با اورتون به توافق خواهد رسید.
   فیلیپه ساندلر مدافع ۲۱ ساله تیم زوله هلند با مبلغ ۳ میلیون یورو به منچسترسیتی ملحق شد.
   آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بایرن با باشگاه اینتر به توافق شخصی دست یافته است.
   ورسالیکو، یکی از چهره‌های درخشان کرواسی در جام جهانی به‌صورت قرضی به اینترمیلان پیوست. اتلتیکو مادرید برای پر کردن جای خالی او با سانتیاگو آریاس، مدافع راست کلمبیایی آیندهوون مذاکره کرده.
   الکساندر میتروویچ مهاجم نیوکاسل با امضای قرارداد ۵ ساله به فولام پیوست.
   فیورنتینا پیشنهاد 40 میلیون یورویی اتلتیکو برای جذب جووانی سیمئونه را رد کرده است. دیه‌گو سیمئونه نتوانسته پسرش را به اتلتیکو ببرد. 
   اینتر در انتظار واکنش رئال مادرید برای انتقال مودریچ به سن‌سیرو است و این از نظر رئالی‌ها غیرممکن است. رئال که نتوانسته خرید کهکشانی داشته باشد، نمی‌خواهد بهترین بازیکن جام جهانی را از دست بدهد. 
   بندیکت هوودس، کاپیتان و مدافع ملی‌پوش شالکه و بازیکن سابق میلان با امضای قراردادی 4 ساله به ارزش 5 میلیون یورو راهی لوکوموتیو مسکوی روسیه شد. 
   میلان بادلى، هافبک فیورنتینا و خواکین کوریا، وینگر سویا به لاتزیو پیوستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید