• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
پنج شنبه 11 مرداد 1397
کد مطلب : 25402
+
-

سوپرجام برگزار می‌شد ما بازنده نبودیم

زکی‌پور: انتظارات از خودم بالاتر از این است

زکی‌پور: انتظارات از خودم بالاتر از این است

محمد زارعی 

 میلاد زکی پور، مدافع چپ تیم استقلال تهران در فصل گذشته باوجود حضور امید نورافکن کمتر به بازی گرفته شد اما در چند مسابقه‌ای هم که به‌میدان رفت به‌دلیل مصدومیت نتوانست در حد انتظار ظاهر شود با این حال این بازیکن در این فصل بسیار امیدوار است تا بتواند جایگاه ثابت خود را در تیم پیدا کند او در بازی هفته اول مقابل پیکان بازی قابل قبولی را ارائه کرد اما تاکید دارد هنوز نتوانسته به‌شرایط ایده‎آل‌ خودش برسد و در بازی‌های بعد بهتر از این ظاهر خواهد شد. 

     اولین بازی در لیگ برتر مقابل پیکان متوقف شدید.
حقیقتا ما هم دنبال برد مقابل پیکان بودیم و تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که به این مهم برسیم فرصت‌هایی هم داشتیم. من از هوادارانی که برای تشویق ما به‌ورزشگاه آمده بودند، تشکر می‌کنم و دست‌شان را می‌بوسم. اما توجه داشته باشید اولین بازی لیگ بود و تازه در شرایط بازی رسمی قرار می‌گرفتیم با این حال در بازی‌های آینده به مراتب بهتر بازی خواهیم کرد. 
     در حاشیه این بازی هواداران اعتراضاتی داشتند که شما هم در میکسون بعد از بازی دراین‌باره صحبت کردید. 
من به‌عنوان یک بازیکن وظیفه‌ام بازی در زمین مسابقه است اما وقتی خبرنگار درباره اعتراض هواداران سوال کرد من هم جوابی که به‌نظرم درست بود را گفتم. ان‌شاءالله هرچه سریع‌تر مشکلات حل شود تا با آمادگی بالا فقط تمرکزمان روی بازی‌های لیگ و آسیایی باشد. 
     قبول دارید استقلال هنوز به‌چند بازیکن جدید نیاز دارد؟
بله صددرصد؛ برای اینکه پرقدرت‌تر در رقابت‌های لیگ برتر و همین‌طور مسابقات آسیایی ظاهر شویم نیاز داریم بازیکنانی به تیم اضافه شوند. ضمن اینکه ما چندین بازیکن کلیدی خود را نسبت به فصل قبل از دست داده‌ایم و باید جانشینان شایسته 
برایشان بیاوریم. 
     فصل قبل کمتر فرصت بازی داشتید اما در بازی مقابل پیکان فیکس بودید و بازی قابل قبولی هم ارائه کردید. 
در بازی مقابل پیکان آن انتظاری که از خودم داشتم برآورده نشد. به‌هرحال بعداز مدت‌ها بازی می‌کردم . پارسال 3،4 بار مصدوم شدم و نتوانستم آن شرایط ایده‌آلی که خودم می‌خواستم را داشته باشم ولی این فصل می‌خواهم از همان ابتدای لیگ پرقدرت ظاهر شوم تا حقم را بگیرم. 
     امید نورافکن رقیب اصلی‌ات هم به شارلوا رفت و احتمالا شانس بیشتری برای بازی خواهید داشت؟
البته بازیکنان دیگری به‎جای نورافکن در پست من جذب شده‌اند و کار همچنان برای حضور در ترکیب اصلی سخت است. ضمن اینکه من برای امسال برنامه‌ریزی زیادی انجام داده‌ام تا به آن چیزی که شایسته آن هستم، برسم. حتی در کنار تمرینات گروهی سعی می‌کنم تمرینات اختصاصی هم انجام دهم تا آمادگی لازم را به دست بیاورم. در کنار آن برای امید نورافکن عزیز هم که از دوستان خوب من محسوب می‌شود آرزوی موفقیت در تیم جدیدش دارم، امیدوارم به آنچه  لیاقتش را دارد، برسد. 
     استقلال امروز به‌مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت نظرتان در مورد این بازی چیست؟
واقعا بازی سختی را پیش‌رو داریم. ذوب‌آهن در چند سال اخیر همواره جزو تیم‌های مدعی بوده و هفته گذشته هم توانستند نساجی را شکست دهند. مطمئنا آنها می‌خواهند در زمین خود سه امتیاز را از ما بگیرند ولی ما هم استقلال هستیم و تحت هر شرایطی تلاش خواهیم کرد که سه امتیاز را به دست بیاوریم. آقای شفر هم تدابیر خاصی را برای این بازی خواهد داشت. 
     قرار است کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخصوص رای کمیته انضباطی مبنی بر سه برصفر شدن نتیجه بازی سوپر جام به نفع پرسپولیس رای خود را صادر کند نظر شما در این‌باره چیست؟
آن‌طور که من می‌دانم باشگاه استقلال خواهان تعویق بازی بود و هیچ نامه‌ای درخصوص اینکه در بازی سوپر جام شرکت نمی‌کنیم، وجود ندارد. با این حال شما مطمئن باشید اگر بازی سوپرجام برگزار می‌شد استقلال بازنده این بازی نبود. الان هم من امیدوارم کمیته استیناف در این ارتباط با تصمیم خود رای را برگرداند  تا بازی در زمان مناسب برگزار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید