• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 11 مرداد 1397
کد مطلب : 25401
+
-

بازیکن بدون آینده

شریفی جایی در تفکرات برانکو دارد؟

بازیکن بدون آینده

پرسپولیس سال گذشته مهدی طارمی را بعد از دو فصل درخشش از دست داد و در کنار این قضیه از دو پنجره نقل و انتقالات هم محروم شد. سرمربی پرسپولیس امیدوار بود که بتواند با درخشش منشا در کنار علی‌پور جای خالی طارمی را پر کند اما این اتفاق هرگز نیفتاد تا درنهایت این بازیکن را هم نیمکت‌نشین کند.

برانکو اما برای فصل جدید با وجود محرومیت تابستانی پرسپولیس خیلی زود مهدی شریفی را جذب کرد تا در نیم‌فصل دوم از این بازیکن استفاده کند. مهاجم سابق سپاهان با وجود درخشش در تیم اصفهانی راهی تراکتور شد اما دوران ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشت و با بازگشت به‌سپاهان هرگز نتوانست همان بازیکن همیشگی باشد. حالا شریفی خودش را آماده می‌کند تا در نیم‌فصل دوم بتواند یک‎بار دیگر خودش را به فوتبال ایران و پرسپولیس ثابت کند.

    شماره 10 بدون فرم
مهاجم جدید سرخپوشان اما از زمان حضور در پرسپولیس نشان داده که اصلا روی فرم قرار ندارد و این را می‌توان از اضافه وزن‌های او متوجه شد. شاید به‌همین دلیل بود که برانکو اعلام کرد این بازیکن نباید در نیم‌فصل به تیم دیگری برود و باید یک و نیم فصل را بدنسازی کند. شریفی که از ابتدای ورودش در حرکتی عجیب شماره 10 پرسپولیس را انتخاب کرد اما آمادگی او نشان می‌دهد این بازیکن فعلا زمان زیادی را باید روی بدن خود کار کند.

    تمرینات تاکتیکی‌ام آرزوست
نکته جالب درخصوص شریفی این است که این بازیکن این روزها جایی در تمرینات تاکتیکی برانکو ندارد و تنها روی برنامه ویژه‌ای که سرمربی پرسپولیس به او داده است کار می‌کند. برانکو ترجیح می‌دهد در روزهای اخیر با ترکیب اصلی خود و حتی بازیکنان ذخیره تیم کار کند و به‌همین دلیل جایی در تفکرات برانکو ندارد.

    نیم فصلی خطرناک برای شریفی
مهاجم جوان پرسپولیس این روزها نگران‌تر از هر زمان دیگری است. او به‌خوبی می‌داند که در نیم‌فصل دوم تنها با کاری خارق‌العاده می‌تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد و با حضور بازیکنانی مانند علیپور، سیامک نعمتی و با اضافه شدن، ترابی به ترکیب پرسپولیس باید نه تنها نیمکت ذخیره بلکه حتی سکوهای ورزشگاه را هم تجربه کند و تنها راه او این است که خودش را به برانکو تحمیل کند.  

این خبر را به اشتراک بگذارید