• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 10 مرداد 1397
کد مطلب : 25319
+
-

کافه مجلس

 دلواپسان مسئولند

علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس مسبب وضعیت جاری کشور را افرادی دانست که «موشک هوا کردند» و اجازه «اجرای برجام» را ندادند.  به گزارش ایسنا، علی مطهری در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه وضعیت جاری کشور تقصیر دلواپسان و همه کسانی است که تلاش کردند برجام اجرا نشود و البته دولت هم حتما سوءمدیریت داشته است، گفت: اگر کل نظام در اجرای برجام مصمم بود و اگر همه تلاش می‌کردند برجام درست اجرا شود، امروز بسیاری از شرکت‌های اروپایی و آمریکایی که وارد ایران شدند، در ایران می‌ماندند و سرمایه‌گذاری می‌کردند و ترامپ هم به آسانی نمی‌توانست از برجام خارج شود.

 سیاوشی: طیب‌نیا به کابینه می‌رود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس درخصوص آقای طیب‌نیا خبرهای خوشی مطرح شد که ایشان قرار است به کابینه بیایند. به گزارش ایلنا طیبه سیاوشی تأکید کرد: این سمت یا برای سازمان برنامه بودجه است و یا وزارت اقتصاد که دقیق نمی‌دانم، اما من از یکی از مشاوران اقتصادی دولت پرسیدم و ایشان پاسخ دادند درخصوص آقای طیب‌نیا رایزنی‌های جدیدی صورت گرفته است.

 انتظار مردم از روحانی

فاطمه سعیدی، عضو فراکسیون امید در حساب توییتری‌اش نوشت: «آقای رئیس‌جمهور تداوم سکوت شما تحمل این شرایط را برای مردمی که در بهترین حالت می‌توان گفت چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای ندارند، سخت‌تر می‌کند. مردم انتظار دارند در این روزها شما و دولتتان را در کنار خود احساس کنند. با مردم حرف بزنید.»

 «ره‌پیک» عضو شورای نگهبان شد

نمایندگان مجلس از بین 2 نامزد عضو در شورای نگهبان، سیامک ره‌پیک را با ۱۴۵رأی به‌عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان انتخاب کردند. به گزارش ایسنا، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، سیامک ره‌پیک، احمد بیگی حبیب‌آبادی و محمدحسن صادقی‌مقدم را به قوه مقننه معرفی کرده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید