• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 مرداد 1397
کد مطلب : 25156
+
-

خط خبر

 فروش اوراق مشارکت در شیراز

برای تسریع در عملیات احداث خط 2 قطار شهری شیراز 600میلیاردتومان اوراق مشارکت فروخته خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور، شهردار این شهر در آیین ورود دستگاه حفاری مکانیزه TBM به ایستگاه رحمت خط 2 قطار شهری گفت: «هم‌اکنون مسیر قانونی برای فروش اوراق مشارکت طی شده و تا پایان سال این مبلغ به پروژه تزریق خواهد شد و با وجود محدودیت‌های موجود اما با فرصت پیش آمده عملیات احداث خط 2سرعت بیشتری می‌گیرد.»

 جمع‌آوری 208متکدی در اصفهان

در 4‌ماه نخست امسال 208متکدی از سطح شهر اصفهان جمع‌‌آوری شدند. به گزارش ایمنا، از مجموع متکدیان جمع‌آوری شده ۳۰ نفر زن، ۲۳ نفر کودک زیر ۹ سال، ۳۲‌نفر نوجوان زیر ۱۸ سال و مابقی مرد هستند. ۷۰ نفر از متکدیان نیز از اتباع بیگانه هستند که به اداره اتباع استانداری اصفهان تحویل داده شدند. همچنین متکدیان زن به اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی، معتادان به کمپ ترک اعتیاد، متکدیان بیمار به دانشگاه علوم پزشکی و افراد سابقه‌دار به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 آلودگی هوا در تبریز

داوود قاسم‌زاده، رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان شرقی به شهریار نیوز،  گفت: آلودگی هوای تبریز، موقتی است و به‌زودی رفع می‌شود. براساس آخرین اطلاعات 3 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در بندرشرفخانه، عجب‌شیر و شبستر، آلودگی فعلی تبریز ناشی از طوفان‌های نمکی در نزدیکی دریاچه ارومیه نیست و انتشار برخی اخبار در فضای مجازی، مبنی بر آغاز طوفان‌های نمکی در استان را تکذیب می‌کنم. هم‌اکنون، شاخص کیفیت آب و هوا، 84و سالم است.آلودگی ایجاد شده در تبریز نیز ناشی از افزایش ناگهانی سرعت باد و بالا آمدن گرد و خاک در برخی مناطق است.

  شهردار منتخب کرج مشکلی برای تایید صلاحیت ندارد

محمدحسین خلیلی اردکانی، عضو شورای شهر کرج در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین روند احراز صلاحیت شهردار منتخب کرج گفت: تمام امور مربوط به احراز صلاحیت در شورای شهر انجام و ادامه کار باید توسط وزارت کشور انجام شود. احمدی‌نژاد هیچ مشکلی برای تایید صلاحیت ندارد و به عنوان مدیری پاک باید توسط وزیر کشور تأیید شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :