• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 مرداد 1397
کد مطلب : 25008
+
-

کافه مجلس | سیاست

   قانون بازنشستگان را دور می‌زنند

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل از تصویب قانون عدم‌‌به‌کارگیری بازنشستگان در تذکری به وزیر کشور، خواستار شد که این قانون را زیر پا نگذارند و درصدد اجرای آن باشند. به گزارش ایسنا، هاجر چنارانی در تذکر شفاهی جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گفت: به‌دنبال دورزدن و فرار برای اشتغال بازنشستگان نباشند و این قانون هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

    50اختلاسگر را محاکمه کنید

هدایت‌‌الله خادمی، نماینده ایذه و باغملک در پیشنهاد خود برای خروج از بحران گفت: برای برون رفت فوری و حل معضلات کشور باید از فسادهای اقتصادی و اختلاس‌ها پرده‌برداری شود. ۵۰ نفر از اختلاسگران و دزدان دولتی را محاکمه کرده و به اشد مجازات برسانیم. دولتمردانی که ظرف ۳۰ سال گذشته این کشور را به این روز انداخته‌اند برکنار شوند و اموال آنها که از کشور برداشته‌اند به خزانه بازگردانده شود. فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد توجه همه مسئولین قرار گیرد. از خودمان، کشور و منطقه شناخت واقعی پیدا کنیم و متوجه شویم که از همه مردم دنیا باهوش‌تر، آگاه‌تر و شجاع‌تر نیستیم. از توهم و جوگیر شدن بپرهیزیم که می‌تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد.

  مردم به ریش ما می‌خندند

عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس طی تذکر شفاهی درباره قطع تریبونش که در ابتدای جلسه علنی دیروز صورت گرفت، خطاب به علی لاریجانی، رئیس مجلس گفت: شما که تریبون بنده را قطع می‌کنید و می‌گویید موضوع مطرح شده خارج از دستور است؛ خارج از موضوع یعنی خارج از نظام، خارج از موضوعات مردم و مسائل اولویت‌دار. شما از صبح تا ظهر همه مسائلتان خارج از موضوع است. به گزارش فارس، وی افزود: چه‌کسی باید از سیف مطالبه کند که چرا شخصی 59میلیون و 800هزار دلار و همچنین 51میلیون یورو به گفته آقای اژه‌ای می‌گیرد. چه‌کسی اینها را داده و کجا خرج شده است؟ چه اجناسی وارد کشور شده و آیا به قیمت، وارد بازار شده است یا خیر، مجلس امروز خود را از رأس امور پایین می‌آورد. با مسائلی که در این شرایط حساس در مجلس مطرح می‌شود، مردم به ریش ما می‌خندند.

این خبر را به اشتراک بگذارید