• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 8 مرداد 1397
کد مطلب : 24998
+
-

تذکر برانکو به مدافعان

دروازه سرخپوشان در دیدار با پدیده بارها تهدید شد و شاید اگر کمی شانس با بازیکنان حریف همراه بود پرسپولیس در این بازی با دست خالی به تهران باز می‌گشت. اگر چه برانکو در پایان این بازی اعلام کرد که این عملکرد فقط به‌خاطر شروع لیگ است و ناآمادگی طبیعی ناشی از دوران بدنسازی دلیل اصلی آن بوده است.

با این وجود سرمربی پرسپولیس روز گذشته بسیار از شرایط تیم عصبانی بود و این موضوع را بارها با قطع کردن تمرین نشان داد. روز شنبه در حالی که باید تمرین ریکاوری پس از بازی انجام می‌شد، سرمربی کروات پرسپولیس اعلام کرد که می‌خواهد فشار زیادی روی بازیکنانش بیاورد و یک جلسه تمرینی سخت را برای آنها برگزار کرد. برانکو برای روز گذشته  هم دو جلسه تمرین را در نظر گرفته و نشان داده که بهبود وضعیت تیمش به اولویت مهمی برای او تبدیل شده است.

بزرگ‎ترین مشکل برانکو در بازی برابر پدیده نوع دفاع تیمی و فردی بازیکنان پرسپولیس بود جایی که بازیکنان پرسپولیس بارها اجازه دادند بازیکنان پدیده با حملات خود دروازه پرسپولیس را تهدیدکنند. به‎همین دلیل روز گذشته برانکو در گفت‌وگو با مدافعان پرسپولیس به آنها تذکر داد: «پرسپولیس در دو سال گذشته با وجود همه مشکلات خط دفاعی پر قدرتی داشته است اما تنها بازی‌ای که تیم تمرکز کافی برای دفاع نداشت مسابقه با الهلال بود که نتیجه آن هم باخت با 4 گل شد.» برانکو در ادامه به سید جلال اعلام کرد:« با ادامه این روند در بازی برابر الدوحیل به سرنوشت الهلال دچار می‌شویم، به همین دلیل باید خیلی خوب دقت کنیم  و تا فرصت باقی‌مانده در بازی برابر الدوحیل سازمان دفاعی تیم را به‌خوبی تقویت کنیم.»

سرمربی سرخپوشان به‌همین دلیل قصد دارد تا پیش از بازی برابر فولاد تمرینات ویژه‌ای را برای بازیکنان خود در نظر بگیرد تا بتواند بازیکنان تیم را در فرصت یک‌ماهه تا شروع لیگ قهرمانان به‌شرایط خوب برساند. به‌همین دلیل در شرایطی که در حال حاضر اکثر تیم‌ها تنها یک نوبت تمرین می‌کنند برانکو تمرینات تیم را به دو نوبت تغییر داده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید