• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 6 دی 1396
کد مطلب : 2488
+
-

جزئیات تازه از اقدام هولناک زن رضوانشهری

گزارش
جزئیات تازه از اقدام هولناک زن رضوانشهری

 اقدام هولناک زن رضوانشهری که در جریان حادثه‌ای هولناک 2فرزند خردسالش را از طبقه پنجم ساختمانی بیرون انداخت و خودش نیز دست به‌خودکشی زد، ساکنان این شهر را در بهت و حیرت فروبرده است. حالا در شرایطی که گمانه‌زنی‌ها درخصوص انگیزه او از این اقدام آغاز شده شواهد به‌دست‌آمده از مشکلات مالی زن جوان حکایت دارد.

این حادثه دلخراش روز دوشنبه در شهرستان رضوانشهر در استان گیلان اتفاق افتاد. زنی جوان همراه 2‌فرزند 5ماهه و 10ساله‌اش، خودش را به نزدیکی پنجره طبقه پنجم ساختمانی رساند. وقتی پنجره را باز کرد هیچ‌کس از نیتش خبر نداشت. او ناگهان فرزند 5ماهه‌اش را بلند کرد و از پنجره بیرون انداخت. توجه رهگذران با صدای سقوط کودک خردسال جلب شد. آنها صحنه‌ای را که با چشم می‌دیدند باور نداشتند. هنوز همه مبهوت این حادثه بودند که زن جوان فرزند 10ساله‌اش را بلند کرد. 

چند نفر از رهگذران صدای کودک را می‌شنیدند که می‌گفت:« مادر من را نکش» با این حال خواهش‌های کودک فایده‌ای نداشت و مادرش تصمیمی را که گرفته بود عملی کرد و فرزند 10ساله‌اش را نیز بیرون انداخت. ده‌ها نفر زیر پنجره ساختمان 5طبقه ایستاده بودند و این صحنه‌های هولناک را می‌دیدند.  دختر بچه بعد از سقوط از پنجره روی سقف یک خودروی سمند که در آنجا پارک بود افتاد. در آن لحظه مردم انتظار هر اقدام غیرمترقبه دیگری از سوی زن جوان را داشتند. آخرین تصمیم او خودکشی بود. زن جوان در دهانه پنجره قرار گرفت و خودش را پایین انداخت و به زندگی‌اش پایان داد.

دقایقی از این حادثه می‌گذشت که امدادگران اورژانس خود را به محل حادثه رساندند. آنها ابتدا سراغ زن جوان و کودک 5ماهه رفتند. معاینه اولیه نشان می‌داد آنها در دم جان باخته‌اند. آنها سپس سراغ کودک 10ساله رفتند. هرچند بعید به‌نظر می‌رسید کسی بعد از سقوط از ساختمانی 5طبقه زنده بماند اما درخصوص این کودک چیزی شبیه معجزه اتفاق افتاده بود. سقوط او روی سقف سمند سبب شده بود که از مرگ حتمی نجات یابد. به این ترتیب وی به بیمارستان منتقل و معلوم شد در این حادثه دست و پایش شکسته و آسیب جدی به او وارد نشده است.

 

انگیزه زن جوان چه بود ؟ از همان زمان که این تراژدی در رضوانشهر آغاز شد این سؤال برای همه به‌وجود آمد که زن جوان با چه انگیزه‌ای دست به چنین کاری زده است ؟ مثل همیشه بازار شایعات داغ بود اما ساعتی بعد عسگر حسنی‌پور، فرماندار رضوانشهر گفت که زن جوان از مشکلات روحی رنج می‌برد. او به تسنیم، گفت: زن 40ساله دچار اختلالات روانی بود و طبق شواهد و بررسی‌های انجام شده وی از بیماری روانی رنج می‌برد و سابقه بروز رفتارهای پرخطر را داشته که این موضوع را بستگان نزدیک این خانواده نیز تأیید کرده‌اند. همچنین طبق گزارش‌های اولیه همسر این زن اعتیاد داشته است.

اظهارات فرماندار رضوانشهر در حالی است که ایسنا گزارش کرد که زن جوان در بیمارستان انزلی شاغل بوده و شنیده‌های غیررسمی حکایت از آن دارد که همسر وی از کارکنان شرکت چوکا بوده و به‌دلیل عدم‌پرداخت حقوق معوقه خانواده‌شان دچار مشکلات شدید مالی شده بود و در نهایت زن جوان تصمیم به‌خودکشی گرفت

این خبر را به اشتراک بگذارید