• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 6 مرداد 1397
کد مطلب : 24623
+
-

شهرزاد، طعمه‌ای برای سرقت از راننده‌ها بود


طعمه باند سرقت، زنی جوان به نام شهرزاد بود که سر راه رانندگان قرار می‌گرفت و پس از سوار شدن او به ماشین، نقشه سرقت و زورگیری کلید می‌خورد.

به گزارش همشهری، ‌چند وقت پیش مردی به اداره پلیس رفت و مدعی شد در دام یک باند زورگیری گرفتار شده است. وی گفت: زنی شیک‌پوش کنار اتوبان بابایی برایم دست تکان داد. می‌گفت مادرش در بیمارستان بستری است. من هم دلم سوخت و او را سوار کردم. لحظاتی بعد و به درخواست زن جوان وارد کوچه‌ای خلوت شدم اما خودروی پرایدی مقابل من پیچید. 2مرد که شوکر داشتند، می‌گفتند چرا مزاحم خواهرشان شده‌ام. هرچه گفتم اشتباه می‌کنید، قبول نکردند و با چاقو مرا زخمی کردند.

سپس با تهدید، پول‌ها، گوشی‌ تلفن همراه و کارت‌‌های عابربانکم به همراه رمزشان را دزدیدند و یکی از آنها سوار ماشین من شد و دیگری هم پشت فرمان پراید نشست و فرار کردند.از آنجا که شاکی موفق شده بود شماره پلاک خودروی پراید را به‌خاطر بسپارد، صاحب خودرو دستگیرشد. او در بازجویی‌ها گفت:درپاتوق خلافکاران با زنی به نام شهرزاد آشنا شدم. او هم معتاد بود و جا و مکانی نداشت. به یکدیگر علاقه‌مند شدیم و به‌صورت موقت با هم ازدواج کردیم.

پس از آن شهرزاد سر راه رانندگان قرار می‌گرفت و من و دوستم با خودروی پراید وی را تعقیب می‌کردیم تا در فرصتی مناسب دست به سرقت بزنیم. پس از سرقت خودرو، با آن، مسافران ایرانی و افغان را سوار می‌کردیم و با تهدید شوکر و چاقو اموالشان را به زور می‌گرفتیم. پس از اعتراف وی، شهرزاد و سومین متهم پرونده نیز دستگیر شدند.

زن جوان که طعمه باند سرقت بود در بازجویی‌ها گفت: صورتم را گریم می‌کردم، کلاه گیس و لنز می‌گذاشتم و سر راه رانندگان قرار می‌گرفتم تا با همدستی همسر و دوست همسرم، ‌دست به سرقت از آنها بزنیم.تاکنون ده‌ها نفر، از اعضای این باند شکایت کرده‌اند و متهمان با دستور قاضی بهشتی، بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید