• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 6 مرداد 1397
کد مطلب : 24620
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  قشر آسیب‌پذیر جامعه
سلام برشما. با توجه به افزایش قیمت اجاره‌بها، لطفا صدای ما مستأجرها را به گوش مسئولان برسانید. به خدا قسم به ما ظلم شده است. چرا این قدر مالکان بی‌رحم شده‌اند؟ بنویسید بلکه فکری برای ما قشر آسیب‌پذیر جامعه بکنند.

5103...0912


  به شعور مردم احترام بگذارند
سلام. با اینکه تقریبا تمام کالاها واجناس، در طول همین یک‌ماه، حتی کالاهای تولید داخل 100درصد افزایش قیمت داشته است، اما با کمال تأسف مسئولان نرخ تورم را10درصد اعلام کرده‌اند! انتظار مردم این است که حداقل نرخ تورم صادقانه اعلام شود. لطفا بنویسید به شعور مردم احترام بگذارند.

1648...0915


  احتکار کاغذ در انبارها
مدتی است به‌عنوان مصرف‌کننده کاغذ برای تهیه کاغذ با مشکلات زیادی مواجه هستیم. متأسفانه شرکت‌ها و افرادی که با ارز دولتی کاغذ وارد کرده‌اند با احتکار آن در انبارها منتظر گران‌تر شدن کاغذ بوده و از فروش خودداری می‌کنند. چرا وزارت ارشاد نظارتی بر توزیع کاغذ در بازار ندارد؟ کسانی که به کاغذ نیاز دارند مشکلات زیادی را در این زمینه متحمل می‌شوند که لازم است مسئولان ذی‌ربط در این رابطه اقدام کنند.

رضایی از تهران
 

  دریافت مبالغ زیاد در عوارضی‌ها
سلام. درخصوص مبالغی که برای عوارضی در اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها از مسافران گرفته می‌شود از راهداری وزارت راه گزارشی منتشر کنید. متأسفانه افزایش 30تا 50درصدی به بهانه بزرگراه که در برخی نقاط حتی توجهی به ترمیم آسفالت آن ندارند، باعث فشار بیشتر بر مردم می‌شود.

احمدی از تهران


  تبعات گران شدن سکه
سلام. از زمانی که سکه گران شده است، متأسفانه برخی اقدام به اجرا گذاشتن مهریه‌شان کرده‌اند که کانون خانواده‌ها هم دچار مشکلات زیادی شده است. لطفا درخصوص تبعات گران‌شدن سکه در زندگی زوجین گزارشی بنویسید.

یک شهروند از تهران

این ستون پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید