سا لها پیش وقتی در جلس های برای فروش بخشی از سهم شرکت،
نتوانستیم تفاهم کنیم، خریدارِ مشتاق با عصبانیت گفت: «پس وارد
جنگ شدیم؟! البته بدون خونریزی! » چند هفت های نگذشته بود که
رقیبی برای ما دست و پا کرد و رسما جنگِ جایگاه و فروش را شروع کرد.
شاید اصطلاحاتی چون اتاق عملیات، تاکتی کهای دفاعی، استراتژی
دفاعی و... را فقط در جن گها شنیده باشید، با این حال وقتی کسب و
کاری هویتی دارد و م یتوانا ز آن ب هعنوان یک برند نام برد، تمام خصایص
یک موجود زنده را دارد و حتما این موجودات زنده بر سر تملک بیشتر
اراضی و افزایش دارای ی با هم وارد جنگ م یشوند.
کتاب «چگونها ز برندتان دفاع کنید » ب هصورت کارگاهی آموزش م یدهد
که «...استراتژی دفاعی بخش اصلی دنیای کسب و کار است و برای
موفقیت بلندمدت یک کار مخاطر هآمیزا مری حیاتی ب هشمار م یآید... »
و در بخ شهای مختلف کتاب م یگوید که چگونه از برند خود در برابر
حمله رقبا دفاع کنید.
کتاب 15 فصل دارد و در 356 صفحه به قلم «تیم کالکینز »ا ستراتژ یها و
تاکتی کهای دفاعی در برابر حمله رقبا و چال شهای پی شرو را شرح داده
و پیشنهادهایی بر مبنای نمون ههای رخ داده ارائه م یدهد.
سه شنبه 2 مرداد 1397
کد مطلب :
24310
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/vDpr
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved