• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 2 مرداد 1397
کد مطلب : 24310
+
-

مدیریت دفاع از یک برند

چگونه از برندتان دفاع کنید / تیم کالکینز علی فروزفر / ناشر: مبلغان / 356 صفحه 1500 نسخه / 18 هزار تومان

سا لها پیش وقتی در جلس های برای فروش بخشی از سهم شرکت،
نتوانستیم تفاهم کنیم، خریدارِ مشتاق با عصبانیت گفت: «پس وارد
جنگ شدیم؟! البته بدون خونریزی! » چند هفت های نگذشته بود که
رقیبی برای ما دست و پا کرد و رسما جنگِ جایگاه و فروش را شروع کرد.

شاید اصطلاحاتی چون اتاق عملیات، تاکتی کهای دفاعی، استراتژی
دفاعی و... را فقط در جن گها شنیده باشید، با این حال وقتی کسب و
کاری هویتی دارد و م یتوانا ز آن ب هعنوان یک برند نام برد، تمام خصایص
یک موجود زنده را دارد و حتما این موجودات زنده بر سر تملک بیشتر
اراضی و افزایش دارای ی با هم وارد جنگ م یشوند.

کتاب «چگونها ز برندتان دفاع کنید » ب هصورت کارگاهی آموزش م یدهد
که «...استراتژی دفاعی بخش اصلی دنیای کسب و کار است و برای
موفقیت بلندمدت یک کار مخاطر هآمیزا مری حیاتی ب هشمار م یآید... »
و در بخ شهای مختلف کتاب م یگوید که چگونه از برند خود در برابر
حمله رقبا دفاع کنید.

کتاب 15 فصل دارد و در 356 صفحه به قلم «تیم کالکینز »ا ستراتژ یها و
تاکتی کهای دفاعی در برابر حمله رقبا و چال شهای پی شرو را شرح داده
و پیشنهادهایی بر مبنای نمون ههای رخ داده ارائه م یدهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید