فروشگاههایی که برای آزمون مقدماتی رویداد و مسابقات غیررسمی خود هزینههایی چند صد هزار تا چند میلیون تومان دریافت میکنند، اغلب فقط به فکر تجارت و دخلشان هستند، نه استعدادیابی تخصصی. ناگفته نماند که تعدادیشان هم قصد به کارآموزی گرفتن (بهرهمندی رایگان) متقاضیان بااستعداد برای عکاسی مدلینگ محصولات خود را دارند. اینها مضمونی از جملات پایانی میثم است. چالش «مدل شو تا لباس رایگان بپوشی» را میتوان با گشتی مختصر در یکی از شبکههای مجازی یافت. نریشن (گفتار متن) آگهی آن، صدای دختری جوان است که پرانرژی میگوید: «اگه میخوای یه سال لباسهای شیک و رایگان بپوشی، اگه میخوای استعدادت کشف بشه و اگه میخوای توی یکی از کشورای اروپایی بازار کار داشته باشی، بیا به چالش مهیج ما و ژست بگیر».
چالش کودکانه
در همینه زمینه :