• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 1 مرداد 1397
کد مطلب : 24102
+
-

منچستری‌ها آماده حمله به لیگ برتر

کمتر از 3هفته دیگر رقابت‌های لیگ برتر انگلستان آغاز می‌شود. تیم‌های شهر منچستر، به‌عنوان قهرمان و نایب‌قهرمان فصل گذشته بازهم رقابت بسیار داغی با یکدیگر خواهند داشت و در این میان، 4تیم بزرگ دیگر لیگ برتر یعنی آرسنال، چلسی، لیورپول و تاتنهام نیز به‌دنبال قهرمانی خواهند بود.

منچسترسیتی به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی، یکشنبه، 21مرداد مهمان آرسنال است و تقابل دو مربی اسپانیایی در امارات‌استادیوم می‌تواند بسیار جالب باشد. اما سیتی یک هفته پیش از این مسابقه، یعنی در 14مرداد، باید در ورزشگاه وبملی لندن به مصاف چلسی برود و بازی کامیونیتی‌شیلد را برگزار کند. آیا آبی‌های منچستر، آماده شروع فصل جدید هستند؟

به‌نظر می‌رسد که پپ گواردیولا کمی آرام‌تر از دو فصل گذشته است. او فعلا بازی‌های پیش‌فصل را می‌گذراند و یکی از آنها را به بروسیادورتموند واگذار کرده است؛ البته با تیم جوانش نه مردان اصلی. سیتی بیشترین سهمیه را در جام‌جهانی2018 روسیه داشت. 16بازیکن از تیم در اردوهای تیم‌های‌ملی حاضر بودند که از این تعداد، 7بازیکن به جمع 4تیم نهایی رفتند و همین امر باعث شده است تا آنها تا یک هفته قبل از شروع فصل، سر تمرینات حاضر نباشند و به تعطیلات بروند. اینجاست که به‌نظر می‌رسد، ریاض محرز و آیمریک لاپورت، خریدهای جدید سیتی بتوانند جای خود را در ترکیب اصلی باز کنند و البته پپ هم روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده است. سیتی برخلاف دو فصل گذشته خیلی به‌دنبال خرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی نبود، اما به‌هرحال با دو خرید بزرگ کار خود را در این بازار دنبال کرد. درحال حاضر الکس زینچنکو می‌تواند با ترک اتحاد راهی وولورهمپتون یا فولام شود و جو هارت هم درخواست جدایی کامل داده و این می‌تواند به معنی پایان همکاری او با سیتی باشد.

مهم‌ترین نکته‌ای که پپ گواردیولا به آن نیاز دارد، این است که مردانش به‌اندازه کافی برای شروع فصل آماده باشند. آماده بودن ستارگان حاضر در جام‌جهانی روسیه یک شرط کلیدی برای شروع توفانی فصل19-2018 خواهد بود.

ژوزه مورینیو هم بسیاری از مردانش را به‌دلیل حضور در جام‌جهانی2018 در تور پیش‌فصل در اختیار ندارد. او نگران این مسابقات و آمادگی تیمش است. 12بازیکن یونایتد در جام‌جهانی بوده‌اند، اما برخی‌هایشان ممکن است خیلی زودتر به تیم بپیوندند. یونایتد در فصل نقل و انتقالات تابستانی، فرد را با 52میلیون پوند از شاختار دونتسک اوکراین، دیه‌گو دالوت را از پورتو و لی گرانت را از استوک‌سیتی به‌خدمت گرفته است. فرد در مرکز میدان می‌تواند یک نعمت برای تیم مورینیو باشد. درباره دالوت که یک مدافع 19ساله و گرانت که یک دروازه‌بان 35ساله است، فعلا نمی‌شود نظر خاصی داد. چند بازیکن نیز ممکن است از تیم بروند. آنتونی مارسیال و لوک شاو در راس این فهرست هستند. مایکل کریک که بازنشسته شد و دالی بلیند نیز به‌ آژاکس برگشت. منچستریونایتد بازی افتتاحیه فصل19-2018 را جمعه‌، 19مرداد، مقابل لسترسیتی در اولدترافورد برگزار خواهد کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید