• سه شنبه 29 آبان 1403
  • الثُّلاثَاء 17 جمادی الاول 1446
  • 2024 Nov 19
چهار شنبه 23 آبان 1403
کد مطلب : 240368
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/NxzYN
+
-

تلویزیون برای جذب بیننده به‌دنبال سریال‌های برند است

در هیاهوی سریال‌سازی درتلویزیون و تصمیم به پخش برخی از سریال‌های پلتفرم‌ها در تلویزیون حالا مدیران تصمیم گرفته‌اند که فصل‌های بعدی سریال‌های پرمخاطب را بسازند.
بعد از چند سریال فصلی موفق در تلویزیون همچون «پایتخت»، «نون.خ»و«زیرخاکی» اكنون مدیران سیما تصمیم گرفته‌اند كه فصل چهارم «دودکش» را بسازند. همه این تصمیمات به‌خاطر جذب بیننده به‌تلویزیون است که این روزها علاوه‌بر تامین بودجه برای سریال‌های الف، دغدغه دیگر مدیران سیما شده است.
تلویزیون در هر فصل یک یا 2سریال جدید روی آنتن می‌برد و این در حالی است که در هر فصل از تعداد بینندگان تلویزیون کم می‌شود. فصل اول و دوم سریال «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی تاکنون از شبکه یک پخش شده و یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر بوده است. حالا مدیران تصمیم دارند فصل چهارم را کلید بزنند. این موضوع درباره سریال «پایتخت» هم صدق می‌کند؛ سریالی که در 6فصل ساخته شد و اكنون مدیران تصمیم گرفته‌اند كه سراغ سازندگانش بروند تا فصل هفتم آن برای نوروز1404 روی آنتن برود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید