• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 6 دی 1396
کد مطلب : 2400
+
-

تغییرات در مدیران رسانه‌ای دولت

رسانه
تغییرات در مدیران رسانه‌ای دولت

روز گذشته مراسم تودیع و معارفه معاون امور مطبوعاتی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر این معاونت برگزار شد.حسین انتظامی از معاونت امور مطبوعاتی رفت و به‌عنوان دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد. محمد سلطانی‌فر نیز به‌عنوان معاون جدید امور مطبوعاتی معرفی شد. وزیر ارشاد در این مراسم با اشاره به اینکه عرصه رسانه پیچیده‌تر از دیگر عرصه‌های فرهنگی است، گفت: اقداماتی که در حوزه فناوری در معاونت مطبوعاتی صورت گرفته قابل تحسین است و این معاونت درمجموع در 4سال گذشته، پیشرو بوده است.

او افزود: تغییر نگاه حمایتی و پرداخت یارانه‌ها از روش مستقیم به مدل‌های دیگر قابل توجه است. تغییر و تحولات ایجاد شده، مدیریت در عرصه رسانه‌ها را با پیچیدگی‌هایی همراه کرده است؛ عرصه رسانه بسیار پیچیده‌تر از دیگر عرصه‌های فرهنگی است. وزیر ارشاد با اشاره به دوستی 40ساله با انتظامی به ایده‌پردازی، ریسک‌پذیری، خلاقیت، تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر و سختکوشی او اشاره کرد و گفت: امیدوارم در سمت جدید نیز در وزارتخانه در کنار من، گام‌های رو به جلویی بردارد؛ سابقه طولانی فعالیت انتظامی در حوزه مطبوعات و اینکه از درون مطبوعات برخاسته‌اند در امتداد فعالیت‌های ایشان بسیار مؤثر است.

صالحی با تأکید بر اینکه نه‌تنها کارهای انتظامی متوقف نشود که جهشی هم در ادامه ایجاد شود به بیان ویژگی‌های سلطانی‌فر پرداخت و با اشاره به تخصص و حسن شهرت محمد سلطانی‌فر در حوزه ارتباطات و رسانه‌ها، او را فردی مناسب برای تصدی معاونت مطبوعاتی دانست و گفت: معتقدم مسیر رو به جلوی این معاونت با حضور ایشان با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت. محمد سلطانی‌فر که از روز گذشته رسما به‌عنوان معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده است در توییتی نوشت: خبرنگار مطالبه‌گر خواسته‌ها و نیازهای جامعه است. با قلم خبرنگار، جاده‌ای ساخته می‌شود.

مدرسه‌ای تجهیز می‌شود. خبرنگار نامش با توسعه، آبادانی و پیگیری برای حل مشکلات مردم عجین شده است. همچنین روز گذشته ایلنا نوشت: محمد خدادی از سمت مدیرعاملی خبرگزاری ایرنا استعفا داده است اما هنوز استعفای وی از سوی سیدعباس صالحی وزیر ارشاد پذیرفته نشده است. این در حالی است که سایت انتخاب نوشت وزیر ارشاد استعفای خدادی را پذیرفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید