• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 31 تیر 1397
کد مطلب : 23966
+
-

بحران استقلال را رها نمی‌کند

بحران استقلال را رها نمی‌کند

آبی‌ها روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارند. قهرمان جام‌حذفی که به یک‌چهارم نهایی آسیا رسیده در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد. ستاره‌های فصل قبل استقلال بلاتکلیف هستند، هیچ بازیکن مهمی برای تقویت تیم، جذب نشده و مدیرعامل هم در حساس‌ترین مقطع استعفا داده است. دیروز یک خبر بد دیگر هم به گوش هواداران رسید. جپاروف هم با تیم توافق نکرد و حالا در آستانه پیوستن به تراکتورسازی است. باشگاه استقلال مدت‌هاست که با سرور جپاروف در حال مذاکره است اما درخواست عجیب این بازیکن برای افزایش دستمزد باعث شده قرارداد او تمدید نشود. سرور جپاروف آخر فصل پیش با مدیران استقلال توافق کرد که در ازای دریافت 350 هزار دلار قرارداد خود را تمدید کند و شاید اگر باشگاه می‌توانست قرارداد فصل گذشته او را تسویه کند، این بازیکن قبل از ترک ایران قرارداد خود را امضا می‌کرد. با این حال این اتفاق نیفتاد و حالا جپاروف وقتی متوجه رقم پیشنهادی باشگاه استقلال به تیام شد، مبلغ قرارداد خود را به‌صورت قابل توجهی بالا برده است که این موضوع با مخالفت صریح امیرحسین فتحی، سرپرست جدید باشگاه استقلال روبه‌رو شده است. مدیران استقلال اعتقاد دارند هیچ باشگاهی حاضر نیست رقم پیشنهادی جپاروف را پرداخت کند و به‌همین دلیل راضی نمی‌شوند با مبلغی بیشتر از 350 هزار دلار با این بازیکن قرارداد امضا کنند. با این شرایط ادامه همکاری جپاروف با باشگاه استقلال ممکن نیست مگر اینکه این بازیکن حاضر شود با رقم توافقی قبلی به‌کار خود با این تیم ادامه دهد.
تیام پیش‌پرداخت بگیرد به تهران برمی‌گردد
تیام سر تمام بندهای قراردادش با استقلال توافق کامل کرده است و برای جمع کردن وسایلش به سنگال سفر کرده تا در تهران به تمرین‌های این تیم اضافه شود.تنها شرط تیام این است که مبلغ 70 هزار دلار به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب او واریز شود که مدیران استقلال در تلاش هستند امروز از طریق یک صرافی خواسته او را برآورده کنند. با این شرایط به‌احتمال فراوان تیام امروز یا فردا وارد ایران می‌شود تا خود را در فاصله چند روز مانده تا شروع لیگ برتر آماده کند.
واکنش جباری به بازگشت
مجتبی جباری هفته گذشته خبر خداحافظی خود از فوتبال را رسانه‌ای کرد اما او در این مدت تمرین‌های فشرده‌ای را زیر نظر محمود مولایی، بدنساز سابق باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام داده است و در صورت موافقت شفر سرمربی و البته امیرحسین فتحی به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه به‌نظر نمی‌رسد او زمان زیادی برای رسیدن به شرایط مسابقه لازم داشته باشد. با توجه به اینکه جباری چندی پیش باشگاه استقلال را محکوم به پرداخت حدود 600میلیون پول بابت فسخ یک‌طرفه قراردادی کرده بود، به نظر بازگشت او هم می‌تواند این بار مالی را از روی دوش باشگاه استقلال بردارد و هم این بازیکن می‌تواند به خواسته خود که خداحافظی با پیراهن استقلال است، برسد. دیروز با این بازیکن تماس گرفتیم اما جباری حاضر نشد در این خصوص صحبت کند. جباری از بحث بازگشت خودش به استقلال بی‌خبر بود و البته با صراحت این موضوع را تکذیب نکرد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید