• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 31 تیر 1397
کد مطلب : 23934
+
-

شما نبودی که مشت خوردی؟

بهروز رسایلی| هر زمان نوسانات مدیریتی در استقلال بالا می‌گیرد، حجم مصاحبه‌های علی فتح‌الله‌زاده هم به‌شکلی عجیب افزایش می‌یابد. نامبرده که سه دوره مدیریت باشگاه استقلال را در دست داشته، تقریبا در دوره همه مدیران دیگر سعی کرده با انتقاد از مسئولان باشگاه، عملکرد خوب خودش را به رخ بکشد. حالا این قاعده شامل حال رضا افتخاری هم شده است. در چند هفته اخیر که احتمال جدایی افتخاری از استقلال افزایش یافته بود، فتح‌الله‌زاده به‌دفعات در مورد نقصان‌های مدیریتی این باشگاه مصاحبه کرد. او این روند را تا همین حالا، یعنی بعد از استعفای افتخاری و انتصاب فتحی هم ادامه داده و همچنان به انتقاد از شرایط فعلی و گل‌وبلبل جلوه دادن دوران خودش می‌پردازد. حاجی دیروز در گفت‌وگویی بلند با خبرگزاری فارس مطالبی به‌زبان آورد که بعضا بسیار عجیب بود.
   فتح‌الله‌زاده گفته: «بعد از من 250 میلیارد تومان پول به باشگاه تزریق شده، در حالی که به ما سه میلیارد پول می‌دادند تا کل فصل را بگذرانیم»؛ معلوم نیست فتح‌الله‌زاده از کدام مقطع زمانی حرف می‌زند که استقلال فقط با سه میلیارد تومان اداره می‌شده اما افکار عمومی یادش هست که او به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل گران شدن قیمت بازیکنان در ایران، تنها طی یک فقره در سال 92 رقم وحشتناک دو میلیارد و 350 میلیون تومان برای عقد قرارداد با آندرانیک تیموریان پول داد. حالا بگذریم که سال قبلش جواد نکونام آنقدر پول گرفت که گفتند بخشی از آن بابت دریافت رضایتنامه از اوساسونا پرداخت شده اما باشگاه اسپانیایی همه‌چیز را تکذیب کرد!
   فتح‌الله‌زاده گفته: «افتخاری در بستن قرارداد ضعیف عمل کرد و اگر خودش به قضایا ورود می‌کرد شاید کار بهتر پیش می‌رفت»؛ در اینکه افتخاری و تیمش خیلی بد با بازیکنان قرارداد بستند شکی نیست، اما باز خدا پدرشان را بیامرزد طوری کار کردند که امثال نورافکن و امید ابراهیمی آخر فصل رفتند. در دوران استاد فتح‌الله‌زاده که فرهاد مجیدی بین دو نیم‌فصل لیگ یازدهم و پژمان منتظری بین دو نیم‌فصل لیگ سیزدهم از استقلال جدا شدند و شاکله این تیم را به‌هم ریختند. نکند آن قراردادها را هم افتخاری بسته بود؟
   فتح‌الله‌زاده گفته: «نمی‌دانم رفتار بازیکنان الان چگونه است که افتخاری از دست آنها گله کرده ولی فرهاد مجیدی با آن همه هیبت و رحمتی و حیدری و نکونام هیچ‌وقت چنین رفتاری با من نداشتند»؛ باز مرحبا به‌روح لطیف رضا افتخاری که با چهار تا فحش گریه‌اش گرفت و سر سلام نکردن بازیکنان دلش شکست. جناب فتح‌الله‌زاده هم می‌توانند خاطره درخشان درگیری فیزیکی‌شان با مجتبی جباری را مرور کنند که واو به واو آن در رسانه‌ها هم منتشر شد؛ همان که به مشت خوردن آقای مدیرعامل از بازیکن منجر شد و خود جباری می‌گوید اگر معاون باشگاه آنها را از هم جدا نمی‌کرد، معلوم نبود چه اتفاق دیگری رخ می‌داد!

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :