• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 31 تیر 1397
کد مطلب : 23931
+
-

زنوزی: ترابی را می‌گیریم، شجاعیان برگردد

مدیران باشگاه تراکتورسازی با رهبری محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه در صدد جذب بازیکنان خارجی باکیفیت هستند. زنوزی حتی قصد داشت سروش رفیعی را هم به خدمت بگیرد که البته در این راه ناکام ماند. او در این خصوص می‌گوید: «ما با سروش رفیعی هم صحبت کرده بودیم. در میانه راه دیدیم پرسپولیس با اینکه نمی‌تواند بازیکن جذب کند و پنجره‌اش بسته است، برای 6ماه دیگر این بازیکن را به خدمت گرفت. من از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌پرسم، آیا این کار اخلاقی است؟ اینکه بازار را تخلیه کنیم و برای آینده یار بگیریم تا رقبا نتوانند این بازیکنان را جذب کنند، درست است؟ فدراسیون باید به این موضوع جواب دهد. این فیرپلی فوتبال نیست.»
زنوزی در مورد عقد قرارداد با مهدی ترابی هم می‌گوید: «آقایانی که درباره مهدی ترابی اظهارنظر می‌کنند، خوب است که مدارک ما درباره این بازیکن را ببینند. قراردادی که او با تراکتور امضا کرده و چک‌هایی که دریافت کرده را ببینند. من از حق تراکتورسازی نمی‌گذرم. بیشتر آقایانی که در فدراسیون و سازمان لیگ هستند هم وقتی مدارک را دیدند، گفتند حق با شماست.»
او در خصوص وضعیت داریوش شجاعیان می‌گوید: «شجاعیان هم باید به گسترش فولاد برگردد. توافقنامه ما 3طرفه بین استقلال، گسترش فولاد و شجاعیان امضا شده و اگر به تعهدات عمل نشود، این بازیکن باید به گسترش برگردد. حالا چک استقلالی‌ها برگشت خورده و او باید برگردد. چند بار این اتفاق افتاد، حرفی نزدیم. اما دیگر مدارا نمی‌کنیم و خواهان بازگشت شجاعیان به گسترش فولاد هستیم.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید