• دو شنبه 23 مهر 1403
  • الإثْنَيْن 10 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 14
پنج شنبه 19 مهر 1403
کد مطلب : 237195
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pgMly
+
-

سلام سرباز اسرائیلی شما چند نفر را کشته‌ای؟

سلام سرباز اسرائیلی شما چند نفر را کشته‌ای؟

2فعال فضای مجازی در دیاسپورا با نام‌های حمزه سعده و بلال ناصر با استفاده از شبکه‌های اجتماعی تیک‌تاک و Ome.TV با صهیونیست‌ها و سربازان ارتش اسرائیل ساکن در اراضی اشغالی هم‌صحبت شده و به این وسیله برای نخستین‌بار به‌صورت مستقیم و از زبان جوانان صهیونیست و سربازان رژیم اسرائیل اقدامات‌شان در جنگ غزه و دیدگاه آنها درباره جنایات رژیم صهیونیستی را منتشر کرده‌اند. در گزارش العربی‌الجدید آمده:

  تماس‌های تصویری حمزه سعده، سخنان به‌شدت نگران‌کننده اسرائیلی‌ها درباره نسل‌کشی در غزه و جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهد.
  این سربازان درباره آمار کودکان شهیدشده در حملات صهیونیست‌ها با خنده گفته‌اند: «کاش ارتش کودکان بیشتری را می‌کشت!»... و يا «من هر فلسطینی‌اي را که ببینم می‌کشم!»...
  سربازان ارتش اسرائیل سپس با نشانه گرفتن اسلحه به سمت دوربین به فحاشی ادامه دادند و حمزه را تهدید به مرگ کردند.
  یکی از این تماس‌های تصویری یک‌دقیقه‌ای، یک‌ساعت پس از انتشار در تیک‌تاک 2میلیون بازدید داشت‌، اما بلافاصله از این شبکه اجتماعی حذف شد.
  حمزه در یکی از این کلیپ‌ها از نیروی ارتش اسرائیل می‎پرسد: «سلام سرباز اسرائیلی؛ شما چند فلسطینی را کشته‌ای؟» که سرباز صهیونیست مستقر در اراضی اشغالی بدون تعارف گفت: «20نفر را کشته‌ام...»
  بلال، دیگر فعال آمریکایی-فلسطینی فضای مجازی نیز از اینکه صهیونیست‌ها چقدر گستاخانه و «آشکارا» از جنایات‌شان و نسل‌کشی در غزه و مرگ کودکان فلسطینی سخن‌ می‌گویند، مي‌گويد.
   بلال می‌گوید در ابتدا سخنانی که می‌شنیده را باور نمی‌کرده و این سخنان معمولا او را دل‌شکسته می‌کند اما همچنان به کارش ادامه می‌دهد.
  به‌گفته بلال، برخی از سربازان صهیونیست در این ویدئوها حتی به فروش مواد‌مخدر و قاچاق زنان نیز اعتراف کرده‌اند.
  او می‌گوید امیدوار است ویدئوهایش باعث افزایش آگاهی مردم درباره فلسطین شود و دید جهانیان را در مورد طرز فکر اسرائیلی‌ها بازتر کند.
  یکی از دنبال‌کنندگان بلال و حمزه كه ساکن کالیفرنیای‌جنوبی است، گفته پس از طوفان‌الاقصی از تاریخ و شرایط فلسطینیان در اراضی اشغالی مطلع شده و با دیدن این ویدئوها احساس وحشت زيادي کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید