• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
دو شنبه 2 مهر 1403
کد مطلب : 235575
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/X6EOm
+
-

«گلادیاتور ۳» با الهام از «پدرخوانده۲»

«گلادیاتور ۳» با الهام از «پدرخوانده۲»

ریدلی اسکات، فیلمساز کهنه‌کار و خستگی‌ناپذیر هالیوود، قصد دارد«گلادیاتور۳» را جلوی دوربین ببرد‌.نکته جالب توجه این فیلم، الهام گرفتن از«پدرخوانده ۲» است‌.
اسکات در این‌باره به هالیوود ریپورتر گفت: «ترجیح می‌دهم وارد قسمت سوم گلادیاتور شوم. از قبل یک ایده وجود دارد و برای داستان بعدی خود از قسمت دوم فیلم محبوب «پدرخوانده» الهام گرفته شده است.» اخبار ساخت فیلم «گلادیاتور ۳» نخستین بار پس از انتشار نظرات مشابه اسکات توسط نشریه فرانسوی پریمیر منتشر شد.
قسمت دوم فیلم «گلادیاتور» قرار است از ۲۲ نوامبر اکران شود؛ ۲۰سال پس از فیلم اصلی «گلادیاتور» که برنده ۵ جایزه اسکار ازجمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو شد. پل مسکال، پدرو پاسکال، دنزل واشنگتن، جوزف کوئین و کانی نیلسن در فیلم جدید گلادیاتور بازی می‌کنند.
در قسمت اصلی فیلم «گلادیاتور»، «راسل کرو» در نقش ماکسیموس، سرباز رومی که به بردگی گرفته شده بود ظاهر شد که درتلاش برای گرفتن انتقام از کومودوس امپراتور غاصب رومی با بازی «واکین فینیکس» است.
شخصیت اصلی گلادیاتور در انتهای فیلم اصلی می‌میرد و قسمت دوم با محوریت شخصیت «لوسیوس» پسرخواهر کومودوس ساخته می‌شود که به‌شدت تحت‌تأثیر شخصیت ماکسیموس قرار می‌گیرد.
اسکات یکی از پرکارترین کارگردانانی است که در هالیوود کار می‌کند، فیلمسازی که گاه 2 فیلم را در یک سال اکران می‌کند. فیلم بعدی او قرار است یک اثر بیوگرافی از گروه موسیقی «Bee Gees» در پارامونت باشد که جان لوگان، نویسنده گلادیاتور و جو پنهال به‌عنوان نویسنده را همراه خود دارد و پیش‌بینی می‌شود سال آینده در لندن و میامی تولید شود.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید