• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 27 تیر 1397
کد مطلب : 23525
+
-

باز هم از خرید کهکشانی خبری نیست

به‌نظر می‌رسد این فصل هم رئال مادرید خرید کهکشانی نداشته باشد. نه نیمار، نه آزار، نه امباپه و نه کین و لواندوفسکی هیچ‌کدام در این تابستان به رئال مادرید نخواهند آمد.

  فقط کورتوا
تنها خرید مهم این باشگاه کروتوا، دروازه‌بان چلسی است که اخیرا دستکش طلایی جام‌جهانی را برده است. او یک سال با چلسی قرارداد دارد و حتی به قیمت نیمکت‌نشینی‌اش هم حاضر به تمدید نیست. با این حساب رئال می‌تواند با حدود 30میلیون یورو او را تصاحب کند که در این حالت از بین کاسیا، ناواس، لوکا زیدان و لونین دو نفر باید تیم را ترک کنند. البته رئال 3بازیکن جدید دیگر هم دارد؛ اردزوزولا برای نیمکت‌نشینی کارواخال از سوسیداد خریداری شده، وینیسیوس پارسا خریده شد اما یک فصل در سانتوس ماند و امسال به مادرید آمده است و اودگارد پدیده نروژی هم ممکن است یک فصل دیگر به‌صورت قرضی به تیمی دیگر برود یا در کاستیا، تیم دوم رئال در دسته سوم بازی کند. 

  کواچیچ می‌رود
کواچیچ که در جام‌جهانی هم چندان فرصت بازی پیدا نکرد می‌خواهد به تیمی برود که بتواند فیکس بازی کند. گزینه بازگشت به اینتر هنوز برای او فعال است اما منچسترسیتی برای خرید این بازیکن بیش از سایرین جدی است. رئال مادرید قیمت کواچیچ را مشخص کرده که شروع از 90میلیون یورو به بالا خواهد بود. با توجه به نمایش بسیار ضعیف فرناندینیو در جام‌جهانی، شاید گواردیولا جدی‌تر از قبل به‌دنبال بازیکنی برای پست هافبک دفاعی من‌سیتی باشد. 

  زیدان نیمار را نمی‌خواست
آندره ریزک، خبرنگار برزیلی گفته که زیدان علاقه‌ای به نیمار نداشت چون حضور همزمان او و مارسلو را در زمین به سود تاکتیک تیم نمی‌دانست و از نظر زیدان حوزه حرکت آنها با هم تداخل داشت. شاید در کنار جدایی رونالدو یکی از دلایل استعفای زیدان همین بود که پرس نیمار را می‌خواست و او نمی‌خواست. این خبرنگار برزیلی می‌گوید: «چندی قبل یکی از دوستان زیدان اعلام کرد که نیمار در برنامه‌های این مربی حضور نداشته و زیدان برنامه‌ای برای جذب این ستاره برزیلی نداشته است. وی معتقد بود که نیمار با مارسلو زوج خوبی را تشکیل نمی‌دهند و هر دوی آن‌ها در یک منطقه بازی کرده و فضای مشابهی را اشغال می‌کنند که این باعث می‌شود تیم مقابل موقعیت‌های زیادی به‌دست آورد.» 

  ادن آزار هم منتفی است؟
مارکا گزارش داده از آن‌جایی که با موافقت یوفا پنجره نقل‌وانتقالات لیگ جزیره 48ساعت قبل از شروع مسابقات (9آگوست) بسته می‌شود، چلسی به دلیل کمبود وقت برای پیدا کردن جانشین آزار اورا نخواهد فروخت. هواداران و پیشکسوتان رئال با خرید بازیکنی که دو بازیکن شبیه او یعنی ایسکو و آسنسیو در تیم هست با قیمت نزدیک 200میلیون یورو موافق نیستند. 

  آسنسیو فروشی نیست
اوکی دیاریو هم به‌طور قطعی از داخل باشگاه اطلاعاتی به‌دست آورده که پرس به هیچ‌وجه آسنسیو را نخواهد فروخت. او پیشنهاد خوبی از لیورپول دارد و تیم‌های دیگری هم خواهان خرید این بازیکن هستند اما رئال حتی به پیشنهاد 300میلیون یورویی هم اعتنایی نخواهد کرد. تنها در یک صورت می‌شود او را خرید؛ فعال کردن بند فسخ قرارداد 700میلیون یورویی! آسنسیو از لوپتگی قول گرفته که این فصل بیشتر بازی کند.

  بیل هم ماندنی است
بیل در روز تولدش یعنی پریروز با لوپتگی حرف زد. دیروز در مصاحبه‌ای ابراز خوشحالی کرد از این‌که تمرینات آغاز شده و تعطیلات طولانی پایان یافته است. او قرار است تنها خرید کهکشانی خواهد بود چون او تقریبا فصل قبل را به‌دلیل مصدومیت از دست داد و وقتی خوب شد هم زیدان به بازی دادن به او اعتقادی نداشت. حالا به‌نظر می‌رسد قرار است خود بیل جای رونالدو را پر کند و مثلث BBC با رفتن رونالدو به به مثلث ABC با حضور بیل، بنزما و آسنسیو تبدیل خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید