• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 27 تیر 1397
کد مطلب : 23517
+
-

امیری و وسوسه تمدید

امیری و وسوسه تمدید

پرسپولیس تقریبا همه دغدغه‌های خود را رفع کرده است. ‌آنها برای نیم‌فصل دوم از حالا بار خود را بسته‌اند و در نیم‌فصل اول با توجه به محرومیت و جدایی چند بازیکن حالا تنها تمدید با امیری باقی مانده است. برانکو با توجه به شرایط حساس پرسپولیس باید با موجودی فعلی خود در مسابقات نیم‌فصل اول حاضر شود. به همین دلیل در روزهای گذشته سرمربی پرسپولیس اصرار زیادی روی تمدید قرارداد با امیری داشت و حتی با وجود جذب ستاره‌هایی مانند سروش و ترابی باز هم اعلام کرد که امیری برای او جایگاه ویژه‌ای دارد و باید باشگاه با او تمدید کند. امیری در دو فصل گذشته توانست با سرخپوشان به دو قهرمانی با پرسپولیس برسد و در کنار کیفیت فنی بالای خود از نظر اخلاقی هم بسیار خوب ظاهر شد تا به یکی از بازیکنان مورد علاقه برانکو و کی‌روش در تیم‌ملی و پرسپولیس تبدیل شود. 

هافبک سرخپوشان که قراردادش با پرسپولیس در پایان فصلی که گذشت به پایان رسیده بعد از درخشش در جام‌جهانی با پیشنهادات مختلف خارجی روبه‌رو شده است. امیری با توجه به اینکه پیش از پیوستن به پرسپولیس نتوانسته درآمد خوبی داشته باشد به‌دنبال این است که تا چند سال باقی مانده در کنار فوتبال درآمدزایی هم داشته باشد. البته خود امیری اعلام کرده که به جز اروپا به تیم دیگری به‌جز پرسپولیس فکر نمی‌کند، این در حالی است که تیم‌های قطری هم به‌شدت به‌دنبال امیری هستند.

    امیری سر انجام برای مذاکره آمد
هافبک سرخپوشان پیش از رفتن به جام‌جهانی قول داده بود برای مذاکره با پرسپولیس خواهد آمد اما بعد از جام‌جهانی برای استراحت راهی زادگاهش شد و تا همین دو روز پیش هم ترجیح داد تا استراحت کند. امیری اما سرانجام روز دوشنبه نماینده خودش را به باشگاه پرسپولیس فرستاد تا پیشنهاد پرسپولیس را هم در کنار پیشنهادات دیگر خود بررسی کند. همچنین امیری به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که تا 48ساعت آینده جواب خواهد داد که در نهایت تمدید خواهد کرد یا لژیونر شدن را انتخاب خواهد کرد. 

    پیشنهادی در حد جام‌جهانی
مسئولان باشگاه پرسپولیس که نمی‌خواهند وحید امیری را به هیچ‌عنوان از دست بدهند به نماینده امیری رقمی رویای نزدیک به 3میلیارد پیشنهاد کرده‌اند و به‌جز آپشنی که در کنار قراردادش برای این بازیکن در نظر گرفته‌اند اعلام کرده‌اند که هزینه بازی او در جام‌جهانی که توسط فیفا به باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌شود را هم به این بازیکن پرداخت خواهند کرد. باید دید حالا با این پیشنهاد رویایی درنهایت امیری چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید