• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 27 شهریور 1403
کد مطلب : 235149
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/nZpo7
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان این نیرو روز یکشنبه با حضور در وزارت کشور با اسکندر مومنی، وزیر کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.
  سردار سرتیپ پاسدار مجید خادمی، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: طی روزهای اخیر تعرضی به مواضع جمهوری اسلامی ایران در سوریه صورت نگرفته و این اخبار کذب محض است.
  رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه به هیچ وجه نباید از مبارزه با فساد در عرصه‌ها و ساحت‌های گوناگون اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی غافل شویم، گفت: فساد، مُسری است و از درون تهی می‌سازد و چنانچه از امر خطیر مبارزه با فساد غفلت ورزیم آن گاه کشور، مردم و قوای نظام آسیب می‌بینند.
  محسن رضایی، دبیر شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مشکل فقط یک بانک خاص نیست و اصل مسئله، اصلاح اساسی نظام بانکی کشور است .
  معاون اول رئیس‌جمهور، تصویب‌نامه هیأت وزیران مبنی بر پرداخت حق عضویت ۱۹ میلیون دلاری سال ۱۴۰۳ (۲۰۲۴) جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد را ابلاغ کرد.
  گروه دوستی پارلمانی ایران و عربستان، غنا و قبرس در مجلس دوازدهم تشکیل شد. بر این اساس حمیدرضا حاجی‌بابایی به‌ عنوان رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و عربستان، غنا و قبرس انتخاب شد.
  حاکم ممکان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، سفر رئیس‌جمهور به عراق را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت که عراق می‌تواند یکی از بازارهای هدف برای کالاهای ایرانی باشد.
  علی زینی‌وند، معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اشکالی ندارد که ما از تعدد احزاب، پشتیبانی اصولی کنیم و بالاتر از آن همه احزاب را با دید عادلانه و منصفانه مورد حمایت قرار دهیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید