• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
شنبه 10 شهریور 1403
کد مطلب : 234042
+
-

نقل‌و‌انتقالات روز آخر

نقل‌و‌انتقالات روز آخر

مهلت نقل‌و‌انتقالات فوتبال در اروپا دیشب به پایان رسید. تا ظهر دیروز چند جابه‌جایی‌ انجام شده بود.
    توافق انجام شد و ایوان تونی با مبلغ 42میلیون پوند به الاهلی پیوست؛ با قراردادی 3ساله و حقوق خالص 18میلیون یورو در سال.
    الاهلی عربستان با ویکتور اوسیمن هم به توافق رسید. او که ممکن است فصل آینده از اروپا پیشنهاد داشته باشد، بند فسخ کمتر از 100میلیون یورو دارد. الاهلی برای جذب این بازیکن 75میلیون یورو به ناپولی خواهد داد. قرارداد او 4ساله (25 تا 30میلیون یورو در هر فصل) خواهد بود.
    الاهلی عربستان نمی‌تواند همزمان قرارداد ایوان تونی و ویکتور اوسیمن را ثبت کند، مگر اینکه یکی از این بازیکنان را به فروش برساند: راجر ایبانیس، ریاض محرز، روبرتو فیرمینو، ادوارد مندی، گابریل ویگا، مریح دمیرال و فرانک کسیه. هر باشگاه عربستانی، 8سهمیه بزرگسال خارجی در اختیار دارد.
    محمد سیماکان، مدافع 24ساله و فرانسوی لایپزیش با عقد قراردادی 5ساله به النصر عربستان پیوست. این بازیکن با وجود لینک‌شدن به باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس، ترجیح داد به النصر برود.
    روزنامه سعودی اسپرت عربستان مدعی شد که سران باشگاه الهلال با نظر سرمربی این تیم قصد دارند که نام نیمار را از فهرست تیم در نیم فصل نخست کنار بگذارند. او از زمان انتقال نجومی از پاریس به این باشگاه فقط 5بازی انجام داد و در بقیه مواقع مصدوم و غایب بود.
    الکسیس سالمکرز، وینگر 25ساله و بلژیکی میلان با قراردادی قرضی تا پایان فصل به آاس رم رفت و در عوض، تامی آبراهام، مهاجم 26 ساله انگلیسی آاس‌رم تا پایان فصل به میلان قرض داده شد.
    کارلوس سولر، هافبک 27ساله و اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن با قراردادی قرضی به همراه بند خرید دائمی به وستهم ملحق شد.
    ناتینگهام فارست برای جذب جیمز وارد پراوس 29ساله متخصص ضربات آزاد از وستهم به توافق رسید. این انتقال به شکل قرضی بدون بند خرید اختیاری و اجباری انجام خواهد شد.
    باشگاه فنرباغچه با درخواست مورینیو، سوفیان آمرابات، هافبک دفاعی 28ساله و مراکشی فیورنتینا را با عقد قراردادی 4ساله به ارزش کلی 17میلیون یورو جذب کرد. او فصل پیش قرضی در منچستریونایتد حضور داشت.
    ووت وخهورست، مهاجم 32ساله و ملی‌پوش هلندی باشگاه برنلی با عقد قراردادی 2ساله به آژاکس پیوست. او سابقه حضور در منچستریونایتد را هم دارد.
    نبیل فکیر، وینگر 31ساله و فرانسوی رئال بتیس در آستانه انتقال به الجزیره امارات است.

 رحیم استرلینگ تا آخرین ساعات بسته‌شدن پنجره سوژه داغ نقل‌و‌ انتقالات بود. آرسنال و یونایتد او را می‌خواستند اما احتمال ماندن این بازیکن در چلسی هم وجود داشت؛ هر‌چند مارسکا گفته بود حتی یک دقیقه هم به او بازی نخواهد داد. مشکل استرلینگ حقوق 325هزار پوندی در هفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید