• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
پنج شنبه 8 شهریور 1403
کد مطلب : 234026
+
-

قتلی دیگر در پرونده قاتل سریالی پرکار

آن سوی مرز
قتلی دیگر در پرونده قاتل سریالی پرکار

2سال پس از مرگ قاتل مخوف آمریکا که بیش از 90نفر را به قتل رسانده بود، دادگاهی در می‌سی‌سی‌پی او را به اتهام قتل یک زن دیگر محکوم کرد.
به گزارش همشهری به نقل از ‌ای‌بی‌سی‌ نیوز،  22 ژانویه 1978، جسد زنی به نام جولیا کریچفیلد 36ساله در یک گودال در شهر هریسون ایالت می‌سی‌سی‌پی توسط یک رهگذر پیدا شد. بلافاصله پلیس به محل حادثه اعزام و پیکر بی‌جان جولیا به پزشکی قانونی منتقل شد. در کالبدشکافی مشخص شد که این زن بر اثر خفگی به قتل رسیده است. با وجود دستگیری چندین مظنون، این پرونده برای چند دهه سر به مهر باقی ماند. پرونده قتل جولیا همچنان مفتوح بود تا اینکه 40سال بعد، یک جنایتکار سریالی به نام ساموئل لیتل که به قتل بیش از 90نفر در سراسر آمریکا اعتراف کرده بود و در زندان به سر می‌برد به قتل جولیا نیز اعتراف کرد. او زمانی که در زندان به سر می‌برد، به مسئولان آنجا گفت که در دهه 70زن جوانی را در شهر هریسون به قتل رسانده است. به این ترتیب تیمی از مأموران برای بازجویی از این جنایتکار مخوف راهی زندان تگزاس شدند. در طول چند ساعت بازجویی، ساموئل لیتل به قتل جولیا اعتراف کرد و جزئیاتی درباره مرگ او ارائه کرد که فقط خودش می‌دانست. با بررسی دی‌ان‌ای قاتل که در صحنه قتل‌ به جا مانده بود و اطلاعاتی که قاتل در مورد نحوه قتل داده بود، مشخص شد که گفته‌های مرد جنایتکار حقیقت دارد و جولیا نیز یکی از قربانیان او بوده است.
در نهایت، قرار شد که مرد جنایتکار از زندان تگزاس به می‌سی‌سی‌پی منتقل شود تا به اتهام قتل و همچنین هر اتهام دیگری که ممکن است علیه او باشد پاسخ دهد. اما حدود 2سال پیش بود که این قاتل سریالی، بر اثر بیماری در زندان جان باخت و رازهای زیادي را با خودش دفن کرد. با مرگ مرد جنایتکار، رسیدگی به پرونده قتل جولیا‌ همچنان ادامه داشت و حالا بعد از گذشت 2سال از مرگ عامل جنایت، پلیس اعلام کرده که همه شواهد و مدارک به‌دست آمده در این پرونده نشان می‌دهد که جولیا توسط این مرد به قتل رسیده است و به این ترتیب تعداد قربانیان ساموئل لیتل به 91نفر رسید.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید