• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
چهار شنبه 7 شهریور 1403
کد مطلب : 233935
+
-

6 قربانی در تصادف مرگبار خودروهای زائران

داخلی
6 قربانی در تصادف مرگبار خودروهای زائران

تصادف 2اتوبوس و یک خودروی سواری  حادثه تلخی را رقم زد و 6قربانی برجا گذاشت. به‌ گزارش همشهری، این حادثه حدود ساعت 11 ظهر دیروز (سه‌شنبه) در محور حمیل به کرمانشاه، اتفاق افتاد و در جریان آن 2دستگاه اتوبوس و یک سواری رانا که سرنشینانشان از زائران اربعین بودند، به‌ شدت با یکدیگر برخورد کردند. یکی از اتوبوس‌ها حامل زائرانی بود که از مرز مهران وارد کشور شده و اتوبوس دیگر بدون مسافر بوده و سرنشینان رانا هم از زائران عتبات بودند.
دقایقی از این حادثه گذشته بود که گروه‌های امداد و نجات خود را به محل حادثه رساندند و امدادرسانی آغاز شد. افشین یگانه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: نیروهای امدادی اسلام‌آباد غرب، نخستین گروه از امدادگران بودند که به محل حادثه رسیدند و در ادامه بالگرد هلال‌احمر کرمانشاه و تیم واکنش سریع نیز راهی محل حادثه شدند. او ادامه داد: در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که در این حادثه 6نفر جان خود را از دست داده و 30نفر مصدوم شده‌اند که حادثه‌دیدگان با استفاده از 2دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان امام‌خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب منتقل شدند. قربانیان شامل 5نفر از سرنشینان رانا و یکی از سرنشینان اتوبوس بودند.

علت حادثه چه بود؟
در همین حال سرهنگ عبدالحسین زارع، فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: خستگی و خواب‌آلودگی راننده سواری رانا، عامل اصلی وقوع این حادثه بود. او ادامه داد:‌ در کیلومتر ۱۰جاده حمیل به کرمانشاه خودروی رانا با 5 سرنشین به‌ دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده، از مسیر منحرف می شود و با یک اتوبوس برخورد می‌کند. پس از این اتفاق اتوبوس از مسیر منحرف می‌شود و با یک اتوبوس دیگر حامل زائران اربعین که از مهران به حمیل در حال حرکت بود برخورد می‌کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید