• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
چهار شنبه 7 شهریور 1403
کد مطلب : 233936
+
-

راز 11ساله مادر جنایتکار فاش شد

آن سوی مرز
راز 11ساله مادر جنایتکار فاش شد

راز مادر آمریکایی که کودک 4ساله‌اش را در آپارتمانش در جنوب فلوریدا به قتل رسانده بود بعد از 11سال فاش شد.
به گزارش همشهری، ساعت 11:30، 10ژوئن 2013پلیس فلوریدا با تماس‌های عجیبی روبه‌رو شد. زن جوانی چندین بار تماس گرفته و از مأموران می‌خواست به آدرسی که او می‌گوید بروند. این زن که دستن سیمونز نام داشت، در نخستین تماس وقتی از او پرسیدند که به چه علت باید مأموران را به آدرس او اعزام کنند، بدون هیچ توضیحی و بدون اینکه آدرسی بدهد، تلفن را قطع کرد. به‌دلیل اینکه تماس از طریق تلفن همراه صورت گرفته بود، محل آن قابل شناسایی نبود.
16دقیقه بعد، زن جوان بار دیگر تماس گرفت و آدرس خود را داد اما این بار نیز بدون اینکه علت تماس‌های خود را بگوید، تلفن را قطع کرد.
براساس گزارش پلیس، درحالی‌که مأموران در راه رسیدن به محل اقامت زن بودند، او باز هم تماس گرفت و درخواست کمک کرد و این بار نیز بدون اینکه در مورد درخواست خود توضیح دهد، تماس را قطع کرد.
در این فاصله، مأموران به محل زندگی او رسیدند و وارد آپارتمان شدند و در بازرسی خانه پیکر بی‌جان پسر بچه 4ساله به نام آنتوان هوپ را یافتند.
روی بدن او آثاری از چندین کبودی به چشم می‌خورد اما دلیلی برای اینکه پلیس مادرش را دستگیر کند، وجود نداشت. چرا که پزشکی قانونی علت مرگ را نارسایی تنفسی اعلام کرد.
هر چند پلیس اتهامی را متوجه مادر کودک نکرد اما پدر آنتوان که حضانت پسرش را برعهده داشت معتقد بود که همسر سابقش عامل مرگ پسرشان بوده است. او حتی از مادر پسرش شکایت کرد اما شکایت وی به جایی نرسید.
اسرار این جنایت تا 11سال سر به مهر باقی ماند تا اینکه مدتی قبل، مادربزرگ مقتول(مادر استن) راز قتل نوه‌اش را فاش کرد. او گفت که دخترش، استن، وقتی حضانت آنتوان را از دست داد، افسرده و به اسکیزوفرنی مبتلا شد. برای همین بارها می‌گفت که اگر آنتوان نباشد، همسرم به هدفش نخواهد رسید. مادربزرگ مقتول ادامه داد: حتی یک‌بار دیدم که دخترم بالشی را بالای سر پسرش نگه داشته و به او خیره مانده است. با اظهارات این زن، پرونده بار دیگر به جریان افتاد و دستور بازداشت مادر بی‌رحم صادر شد. این در حالی بود که پزشکی قانونی بعد از بررسی‌های مجدد اعلام کرد که احتمالا کودک خفه شده است. در این شرایط بود که مادر بی‌رحم روز جمعه گذشته توسط پلیس دستگیر شد و به ضرب و شتم و خفه کردن کودکش درحالی که خواب بود، اعتراف کرد. او حالا به قتل درجه یک و کودک آزاری شدید متهم شده و قاضی دستور داده تا پیش از آغاز جلسه محاکمه، سلامت روان او بررسی شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید