• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
سه شنبه 6 شهریور 1403
کد مطلب : 233823
+
-

اختلاف مالی خونین 2مشاور املاک

جنایی
اختلاف مالی خونین 2مشاور املاک

وقتی اختلاف مالی 2مشاور املاک که پیش از این با یکدیگر شریک بودند بالا گرفت، کار به درگیری کشید و در نهایت یکی از آنها شریک سابقش و مردی را که قصد میانجیگری داشت با شلیک گلوله به قتل رساند.
به گزارش همشهری، صبح دیروز (دوشنبه) به پلیس رباط‌کریم واقع در غرب استان تهران خبر رسید که در جریان تیراندازی در یک بنگاه معاملات املاک واقع در بلوار جمهوری پرند 2نفر هدف قرار گرفته و جان‌شان را از دست داده‌اند. دقایق کوتاهی از این خبر گذشته بود که نخستین گروه از مأموران خود را به محل حادثه رساندند. در این حادثه صاحب مشاور املاک و یکی از همسایه‌هایش به قتل رسیده بودند و تحقیق از شاهدان نشان می‌داد که عامل تیراندازی خونین شریک سابق مشاور املاک و از اقوام او است. آنها مدت‌ها قبل با یکدیگر شریک بودند، اما به‌دلیل اختلافاتی که با یکدیگر داشتند به شراکت‌شان پایان دادند، ولی این اختلافات همچنان پابرجا بود. آنطور که شاهدان عینی می‌گفتند عامل جنایت دقایقی قبل از حادثه به آنجا رفته و درباره اختلاف و طلبی که مدعی بود از شریک سابقش دارد با او گفت‌وگو کرده، اما در ادامه کار به درگیری کشیده شده بود. در جریان این درگیری ضارب با شلیک گلوله شریک سابقش و مردی را که در حال میانجیگری بین آنها بوده به قتل رسانده و گریخته بود که از همان زمان تلاش‌ها برای دستگیری او آغاز شده است.
سرهنگ تیمور کلانتری، فرمانده نیروی انتظامی رباط‌کریم در این‌باره گفت: متأسفانه این دو نفر مدتی بود که به‌دلیل اختلافات مالی، یکدیگر را تهدید می‌کردند تا اینکه این تهدیدات به واقعیت پیوست و متهم که با مقتول نسبت فامیلی هم داشت دست به این کار زد. وی ادامه داد:‌ در این حادثه ضارب همدست هم داشت که او دستگیر شده، اما متهم اصلی متواری است و تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد. به‌گفته وی ابعاد مختلف این جنایت در دست بررسی است.
 



 

این خبر را به اشتراک بگذارید