• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 26 تیر 1397
کد مطلب : 23297
+
-

مطالبه بحق فرهنگیان


علی تیموری|  رئیس اداره آموزش وپرورش دلفان:


احداث درمانگاه ویژه فرهنگیان در این شهرستان یکی از مهم‌ترین درخواست های فرهنگیان دلفانی برای برخورداری ازخدمات بهداشت و درمان آنان و ارائه خدمات بهتر است که متاسفانه با گذشت چندین سال چنین اقدامی محقق نشده است.
در راستای سیاست های آموزش و پرورش در ارائه خدمات رفاهی و درمانی به فرهنگیان، ضرورت دارد تا درمانگاه فرهنگیان درشهرستان دلفان هرچه زودتر راه اندازی شود؛ زیرا شایسته این قشر نیست که محروم از خدمات اولیه درمانی در قالب مراکز درمانی ویژه فرهنگیانی باشند که در 4 شهر دیگر استان این مراکز راه اندازی شده است.

هم اکنون دردلفان بیش از 2 هزار فرهنگی در دلفان فعالیت می‌کنند و با توجه به جمعیت خانواده های این قشرضرورت دارد تا مسئولان نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند. درهمین خصوص مکاتباتی صورت گرفته و آمادگی داریم تا درصورت تصویب، مکانی برای ساخت و احداث درمانگاه فرهنگیان اختصاص دهیم.
البته معتقدیم با توجه به محدودیت های اعتباری آموزش و پرورش کمک های خیرین در این خصوص می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد زیرا با راه اندازی درمانگاه فرهنگیان ارائه خدمات بیشتری به آنان صورت می‌گیرد و رضایت مندی این قشر را به دنبال دارد.

بسیاری از فرهنگیان شهرستان دلفان به علت نبود درمانگاه فرهنگیان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خود به شهرهای مجاور هم مانند خرم آباد، کرمانشاه یا نهاوند رفت و آمد می‌کنند که متحمل هزینه های اضافه بر درمان می‌شوند، بنابراین ساخت درمانگاه فرهنگیان در این شهر علاوه بر سهولت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی باعث رضایتمندی این قشر خواهد شد.
باتوجه به سیاست‌هایی که آموزش و پرورش در ارائه خدمات رفاهی و درمانی به فرهنگیان دنبال می‌کند امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد ارائه این خدمات به فرهنگیان دلفان باشیم.
فضای مورد نیاز را آموزش و پرورش دلفان برای ایجاد درمانگاه فرهنگیان تامین می‌کند و امیدوارم با مساعدت های مسئولین استان و شهرستان اقدامات مورد نیاز برای دریافت مجوز ایجاد این مرکز درمانی که خواست و مطالبه معلمان دلفانی است صورت گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید