• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 25 تیر 1397
کد مطلب : 23272
+
-

همشهری 25 تیر 1377

نیروی انتظامی: حاتمی‌کیا از هنرمندان متعهد است

وقایع‌اتفاقیه
نیروی انتظامی: حاتمی‌کیا از هنرمندان متعهد است


  خانه قوام‌السلطنه در فهرست آثار ملی به ثبت رسید: خانه قوام‌السلطنه واقع در خیابان سی‌تیر، در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. این ساختمان که در سال1292 هجری شمسی احداث شده است در سال 1359 به گنجینه آبگینه و سفالینه تبدیل شد. این اثر تاریخی که دارای دوطبقه و یک زیرزمین است تا سال1330 هجری شمسی به‌عنوان منزل مسکونی و دفتر کار قوام، یکی از سیاستمداران دوران قاجار و پهلوی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

  دولت به صف منتقدان قانون دادگاه‌های عام پیوست: یک روز پس از آغاز تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تهیه طرح لغو قانون دادگاه‌های عام، دولت نیز با اعلام آمادگی برای تهیه لایحه اصلاح قانون دادگاه‌های عام، به صف هواداران اصلاح این قانون پیوست.

  پاشازاده به تیم برگزیده جهان دعوت شد: فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد براساس نامه ارسالی از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، مهدی پاشازاده مدافع تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری یک دیدار دوستانه به تیم منتخب جهان دعوت شد.

  انصراف نیروی انتظامی از شکایت علیه آژانس شیشه‌ای: نیروی انتظامی شکایت خود را از فیلم آژانس شیشه‌ای ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا پس گرفت. سردار محسن انصاری، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: نیروی انتظامی تهران بزرگ از تهیه‌کننده این فیلم به‌دلیل نحوه به‌کارگیری امکانات، لباس و خودروی نیروی انتظامی شکایت کرده بود و شکایت این نیرو به هیچ‌وجه به محتوای فیلم آژانس شیشه‌ای مربوط نمی‌شد. وی گفت: نیروی انتظامی فیلم آژانس شیشه‌ای را فیلمی ارزشی ارزیابی می‌کند و از نظر این نیرو آقای حاتمی‌کیا، کارگردان آژانس شیشه‌ای ازجمله هنرمندان متعهد کشور است.

این خبر را به اشتراک بگذارید