• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 9 مرداد 1403
کد مطلب : 231342
+
-

اخاذی مأموران قلابی از اتباع خارجی

انتظامی
اخاذی مأموران قلابی از اتباع خارجی

2تبهکار وانمود می‌کردند مأمور پلیس هستند و با اجرای این نقشه از اتباع خارجی سرقت و اخاذی می‌کردند اما سرانجام دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، از چندی قبل به مأموران انتظامی شهر ری خبر رسید که 2نفر با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس از اتباع خارجی سرقت و اخاذی می‌کنند. در این شرایط بود که مأموران کلانتری 172فرماندهی انتظامی شهر ری تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند. آنها با تحقیق از شاکیان، اطلاعات بیشتری درباره مأموران قلابی و محل ترددشان به‌دست آوردند و در قالب چند تیم به کمین متهمان نشستند.
تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا اینکه سرانجام مأموران متهمان را در محدوده شهر ری شناسایی و در عملیاتی ضربتی، هر دو نفر را دستگیر کردند. در جریان دستگیری متهمان، تجهیزات نظامی تقلبی ازجمله بی‌سیم، چراغ لایتر و آژیر از خودروی آنها کشف شد.
سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری در این‌باره گفت: 2متهم ۳۵ و ۳۸ساله در تحقیقات مقدماتی به ۱۵فقره سرقت و اخاذی از اتباع خارجی در پوشش مأمور پلیس اعتراف کردند. به‌گفته او، متهمان با قرار قانونی در بازداشت به‌ سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید