• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 24 تیر 1397
کد مطلب : 23087
+
-

کتاب‌های سیاسی پرفروش‌های‌ ۲۰۱۸

امسال آثار سیاسی برای قرار گرفتن در فهرست پرفروش‌ترین‌ها اقبال بیشتری داشته‌اند.

ویترین
کتاب‌های سیاسی پرفروش‌های‌ ۲۰۱۸


به‌گزارش پابلیشرزویکلی، در نیمه نخست سال۲۰۱۸ کتاب‌های سیاسی فروش خوبی داشته‌اند. به‌طور خاص، انتشارات مک‌میلان شاهد فروش مناسب کتاب‌هایش بوده است. کتاب «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ» اثر مایکل ولف پرفروش‌ترین کتاب سال تا به اینجای کار بوده و «وفاداری بالاتر: حقیقت، دروغ و رهبری» که خاطرات جیمز کومی است در جایگاه سوم این فهرست قرار دارد.



حتی نقیضه‌های سیاسی هم خوب کار کرده‌اند. انتشارات کرونیکل بوکز با کتاب کودک «یک روز از زندگی مارلون بوندو» از جیل توییس و تصویرگری ای.جی کلر در جایگاه ششم قرار دارد.




به غیراز این، ادبیات کودکان و باقی کتاب‌های غیرداستانی بزرگسالان در میان ۱۰رتبه برتر پرفروش‌ها دست بالا را دارند. یک کتاب آشپزی از جوانا گینس با عنوان «میز مگنولیا: مجموعه دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها» در جایگاه دوم پرفروش‌های ۲۰۱۸ قرار دارد و آثار غیرداستانی جردن پترسون و جن سینسرو در جایگاه‌های هفتم و دهم هستند. نویسنده‌های کتاب کودک، مدلاین لنگل، دیو پلکی و دکتر زوس نیز کتاب‌هایشان در میان ۱۰ رتبه برتر است. تنها اثر داستانی بزرگسالان در لیست متعلق به جیمز پترسون و بیل کلینتون برای کتاب «رئیس‌جمهور گم شده» است که در جایگاه نهم هستند و نکته مهم اینکه به‌نظر می‌رسد این اثر داستانی هم از چنگال سیاست در امان نیست.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید